Prestația austriecilor de la Strabag, notată de profesorul Felix Borcean!

asfaltari caransebes

Constructorul care a câștigat licitația pentru reabilitarea mai multor străzi din municipiul de pe Timiș și Sebeș nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor primarului Felix Borcean, care a mărturisit, în redacția Express de Banat, că s-ar fi așteptat ca lucrările să iasă perfect.

Borcean mai precizează că, spre deosebire de alte firme care au câștigat în trecut licitații pentru lucrări similare, turnarea asfaltului de către cei de la Strabag s-a făcut corect, liniștindu-i astfel pe caransebeșenii care, la un moment dat, puneau sub semnul întrebării calitatea lucrărilor.

„Nu sunt întru totul mulțumit, am crezut că iese perfect. Cel puțin, asta era așteptarea mea. Cred însă că, în general, lumea este mulțumită, mai ales de asfaltarea Străzi Ardealul, de rapiditatea cu care s-a asfaltat, iar aici vorbesc de procesul în sine de asfaltare, pentru că lucrările au fost mai de durată. O parte din vină o purtăm și noi, o are și constructorul, e un complex de factori care a dus la încetinirea lucrării, dar bine că s-a finalizat până de sărbători. S-a asfaltat la o temperatură corectă, s-a turnat asfaltul corect. Să nu mai aibă nimeni nicio îndoială, că nu ne-au preocupat lucrurile acestea. Am văzut comentarii, la un moment dat, că nu așa se lucrează, că plouă, că e frig. Nu, lucrarea, în linii mari, este una calitativă, că, pe aici – pe acolo, poate nu e perfect adus la nivel un canal sau mai există câte un mic val, este adevărat, am simțit și eu.”, a declarat Felix Borcean, primarul municipiului Caransebeș.

Întrebat ce notă le-ar da celor de la Strabag, edilul Caransebeșului a mărturisit că, deși prestația acestora nu este de 10, și-ar dori ca, și pe viitor, lucrări similare să fie contractate de societăți serioase, care au la activ mii de kilometri de drumuri asfaltate, și nu de firme de apartament, care fac lucrări de mântuială.

„În ansamblu, le-aș acorda, pentru asfaltările făcute, nota 9. Nu e de 10! Dar celelalte, de până acum, au fost de la 8 în jos. Iar acest lucru mi-a dat de gândit, când mai licităm astfel de lucrări, să avem în plicurile de licitații doar astfel de firme, adică societăți mari, serioase, care au mii de kilometri de drumuri asfaltate la activ, și nu firme de apartament, care se înființează azi pentru a lua o lucrare și vin cu un preț mic și îți fac o lucrare de fușerai, chiar dacă o repară de nenumărate ori, tot ne provoacă un disconfort.”, a concluzionat Borcean.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/