Președintele Dunca a prins doar un loc în ultimul compartiment din ultimul vagon al ultimului tren către cele 170 de milioane de euro!

Noul șef al Consiliului Județean Caraș-Severin e nerăbdător să vadă cum curge apă la robinet și cum se poate merge la WC chiar și în ultimul cătun din județ, dar până atunci mai curge multă apă pe Bârzava!

Romeo Dunca a fost informat chiar de către reprezentanții autorităților centrale despre implementarea rețelelor de apă și canal în județul Caraș-Severin, investiții făcute pe multe milioane puse la dispoziție de Uniunea Europeană, dar și despre banii foarte mulți pe care Aquacaraș îi poate obține de acum încolo pentru ca și în localitățile mai mici să ajungă civilizația. Asta mai ales că societatea de apă și canal condusă de Gheorghe Filipescu merge tot mai bine, Dunca recunoscând că s-a lăsat păcălit și că l-a evaluat greșit pe managerul companiei.

Șeful CJ a vorbit despre progresul făcut de Aquacaraș și de atragerea de fonduri europene, numai că, în stilu-i caracteristic deja, a alergat mai tare spre Bruxelles decât trenurile care duc spre milioanele de euro. „Toată lumea va acces la apă și canal, toate satele, ne spălăm pe mâini și mergem la WC în ultimul cătun! Am prins ultimul tren!”, s-a entuziasmat Dunca. „Nu, ultimul compartiment, din ultimul vagon al ultimului tren!”, l-au corectat specialiștii. Dunca însă a insistat, convingându-se că are în Gheorghe Filipescu un manager capabil să facă performanță în regim de mare viteză: „Suntem în tren și la finalul călătoriei vom avea apă și canal în tot județul cu condiția ca, în 2023, să fie gata proiectul, pentru că apoi nu mai putem deconta nimic. Avem trei ani în care trebuie să cheltuim cu cap 170 de milioane de euro, să facem lucrări de calitate!”

E adevărat, UE mai pune la dispoziție 170 de milioane de euro pentru apă și canalizare în Caraș-Severin, dar, atrag atenția consultanții veniți la Reșița, niciun alt județ nu a cheltuit mai mult de 30 de milioane de euro pe an pentru astfel de investiții. Dunca e obișnuit însă cu competiția, cu cele mai mari provocări, așa cum a dovedit în Paris Dakar sau la Polul Nord și forțează limitele.