Prelungire și pentru lotul II din A9, Timișoara – Moravița

autostrada timisoara moravita a9

Realizarea autostrăzii Timișoara – Moravița durează tot mai mult. Licitațiile se prelungesc rând pe rând. Procedura pentru lotul II se amână cu 2 săptămâni.

După ce CNAIR a amânat termenul de depunere a ofertelor pentru lotul I, până în 5 decembrie, a aplicat aceeași procedură și pentru lotul II. Astfel, firmele se pot înscrie la licitație până în 9 decembrie 2024.

Costul proiectării și execuției tronsonului II este de minimum 4,2 miliarde de lei și de maximum 4,6 miliarde de lei.

Odată semnat contractul, antreprenorul va face proiectarea într-un an, iar execuția va dura 36 de luni. Lotul II din autostrada Timișoara – Moravița este cuprins între Jebel și Moravița și va avea 33,5 kilometri.

Pe traseu se vor construi un pod peste calea ferată Timișoara – Reșița și DN58B,  două noduri rutiere, la Voiteg și la Moravița, două spații de servicii și tot atâtea parcări de scurtă durată.

„Toate spațiile de servicii și parcările de scurtă durată vor fi dotate cu infrastructura necesară amplasării unor stații pentru încărcarea autvehiculelor electrice (minimum 6 stațiielectrice în fiecare facilitate). Reamintesc că pe data de 11 noiembrie 2024 este stabilit termenul limită pentru depunerea ofertelor necesare construirii primului lot al autostrăzii Timișoara – Moravița”, transmitea, la debutul licitației, Cristian Pistol, directorul CNAIR.

Întreaga autostradă Timișoara – Moravița va avea 73 de kilometri și va fi construită în maximum 4 ani. Lotul 3 al autostrăzii A9 îl reprezintă punctul de trecere a frontierei în Serbia.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/