Timișorenii se vor putea informa și consulta cu autoritățile locale printr-un portal unic digital. Primăria Timișoara caută o firmă care să creeze infrastructura informațională.
Se pun la bătaie 2,2 milioane de lei pentru „Servicii de creare a infrastructurii de identitate digitală pentru informarea și consultarea cetățenilor în relația cu administrația locală printr-un portal unic de interacțiune și formarea ulterioară a grupului țintă”.
„Primăria Municipiului Timișoara dorește să achiziționeze servicii de creare a infrastructurii de identitate digitală pentru informarea și consultarea cetățenilor în relația cu administrația locala printr-un portal unic de interacțiune și formare ulterioară a grupului țintă, în cadrul proiectului <<Simplificarea procesului participativ și decizional în relația cu cetățenii, prin digitalizarea integrată și eficientizarea administrației publice la nivelul Primăriei Municipiului Timișoara>>”, aflăm din fișa de date a achiziției.
Contractul ce urmează a fi atribuit, presupune: servicii IT, constând în totalitatea serviciilor pentru implementarea sistemului, in conformitate cu cerințele din caietul de sarcini; servicii de instruire a utilizatorilor si administratorilor soluțiilor informatice implementate; licențe de utilizare software pentru a putea lansa in producție portalul unic.
Firmele interesate de contract se pot înscrie la licitație până în 28 martie.