Pe DN 6 încep lucrările! Se va circula cu restricții!

drum plugova
casinoherculane by sungarden alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24

Se impune intervenție de urgență pe DN 6, în zona Plugova, acolo unde, de câteva zile, asfaltul s-a surpat pe câteva sute de metri. DRDP Timișoara anunță că se apucă de treabă.

Cozile kilometrice de mașini formate între Topleț și Caransebeș după surparea asfaltului în zona Plugova sunt un semnal clar că situația este una grava, iar intervențiile se impun de urgență. Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara a anunțat astăzi că săptămâna aceasta vor începe lucrările de amenajare a unei benzi provizorii de circulație pe DN 6, zona Plugova, pe partea dreaptă. Se va circula cu restricții, pe banda provizorie și pe o bandă a actualului drum. În paralel, pe actualul drum, se vor face în continuare completări cu material granular pentru a se elimina tasarea și denivelările. Acestea sunt soluții temporare pentru asigurarea traficului, o soluție finală urmând a se lua după ce se vor face foraje la mare adâncime, expertize tehnice și geotehnice.

„În aceste zile au fost încărcate 10 camioane de material granular pentru aplanarea denivelării și menținerea traficului. Tasarea este una pe verticală, cauza principală a acesteia urmând să fie stabilită doar după efectuarea forajelor. Ploile abundente din ultima perioadă, precum și afluxul foarte mare de autovehicule și mașini de mare tonaj sunt doar unele dintre cauzele care au favorizat această tasare.”, subliniază cei de la DRDP Timișoara.

promovare banner maxagro Muzeul TM

Reprezentanții Direcției spun că lucrarea realizată anterior în regim de urgență pentru a se asigura traficul în această perioadă aglomerată a fost executată respectându-se toate normele în vigoare pentru specificul lucrării de remediere: șanțuri de gardă, un dren longitudinal de 50 metri lungime, excavații la peste 2 metri adâncime, trei drenuri transversale pentru captarea infiltrațiilor de apă din sistemul rutier, refacerea sistemului rutier cu geotextile, piatră brută, balast, strat de piatră spartă și trei straturi de asfalt.

„Din păcate, planul de alunecare a fost de o amplitudine mai mare, tasarea putând fi identificată doar prin investigații geotehnice specifice. După obținerea acestor date, se pot stabili soluțiile finale de consolidare a drumului.”, mai spun cei de la DRDPT.

1000x100 (2) STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/