Centura de 30 de milioane de euro a Caransebeșului pune probleme șoferilor de ani buni. Inaugurată în decembrie 2011, șoseaua de 12 kilometri a fost închisă la scurt timp pentru reparații. Mai apoi, din 2013, traficul rutier a fost în permanență îngreunat de lucrările de intervenție în diferite zone. Angajații Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara au reparat și anul acesta centura.
În cea mai recentă ședință a Comisiei de Dialog Social, derulată la finalul lunii august, subprefectul Alin Muntean l-a întrebat pe reprezentantul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara dacă Centura Caransebeșului este avută în vedere pentru reparații. Răspunsul a venit din partea lui Ioan Boba, șeful Secției de Drumuri Naționale Caransebeș. Reparații se fac periodic, însă o soluție de remediere profundă a problemei încă nu s-a conturat.
„Pe Centura Caransebeșului avem în fiecare an lucrări semnificative de întreținere. În momentul de față este în curs de expertizare în vederea stabilirii unei soluții de remediere mai amplă. Soluția o va da expertul. Conform legii, orice lucrare de reparație cu autorizație de construcție se face în baza unei expertize. Este comandată expertiza pentru Centura Caransebeșului să vedem ce soluții dă expertul și atunci, în funcție și de finanțare, se va adopta una dintre soluțiile stabilite de expert. Dar este în vederea noastră spre a fi remediată total, ce facem noi acum, o cârpim, o menținem la un stadiu acceptabil.”, a declarat reprezentantul DRDP Timișoara.