Pe ce mai cheltuie Primăria Timișoara banii! Aproape 800.000 euro pentru tipărirea și scanarea de documente

Va dura mult timp până când în Primăria Timișoara se va utiliza mai puțină hârtie. Recent, instituția a încheiat un contract în valoare de peste 770.000 euro, pe o perioadă de trei ani, cu o firmă care va oferi servicii de imprimare, copiere, fax și scanare a documentelor. 

Procesul de digitalizare în Primăria Timișoara este unul care nu poate fi implementat prea ușor. Astfel, funcționarii din instituție încă folosesc cantități uriașe de hârtie. La începutul acestei luni, Primăria Timișoara a încheiat un contract cu firma Printopia, în vederea prestării serviciului de „management pentru imprimare, copiere, fax și scanare documente, securizat cu cartelă de acces”.

Contractul are o valoare de peste 770.000 euro, cu TVA inclus, fiind încheiat pe o perioadă de trei ani. Mai precis, în fiecare an, în baza contractului-cadru se va întocmi câte unul consecvent. Primăria Timișoara estimează că în următorii trei ani vor fi printate sau scanare peste 20 de milioane de pagini.

Prețul unitar convenit pentru îndeplinirea acordului cadru, plătibil prestatorului de către achizitor, este de 44.573,76 lei/echipament/36 luni (40 echipamente) și de 0,064 lei/pagină (22.860.000 pagini), la care se adaugă TVA, conform procedurii financiare”, aflăm din contract.

În ceea ce privește echipamentele furnizate, este vorba de sisteme de comandă și control, echipamente de tipărire și de grafică, echipamente de birotică și echipamente de procesare a informațiilor.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/