Pe ce mai aruncă Primăria Timișoara banii: aproape un milion de euro pentru copierea și scanarea de acte

Conducerea Primăriei Timișoara se plânge că reușește să facă cu greu rost de bani pentru ca abonații Colterm să aibă căldură, dar este dispusă să plătească aproape un milion de euro pentru servicii de imprimare, copiere, fax și scanare a documentelor.

Primăria Timișoara este dispusă să cheltuiască o sumă uriașă de bani pentru un serviciu. Astfel, instituția a lansat o licitație publică, în urmă cu câteva zile, în vederea întocmirii unui acord-cadru de prestări servicii de management pentru imprimare, copiere, fax și scanare documente.

Municipalitatea timișoreană intenționează să plătească pentru acest serviciu aproape un milion de euro, cu TVA inclus. Concret, acordul-cadru ar urma să fie încheiat pe o perioadă de trei ani.

leader board 728 x 90 px

În baza acordului-cadru se va încheia câte un contract subsecvent o dată la 12 luni, sau ori de câte ori este nevoie în funcție de fondurile alocate. Cantitate minimă acord-cadru: chiria pe 36 luni pentru 20 echipamente și imprimare 7.620.000 pagini A4; cantitate maximă acord-cadru: chiria pe 36 luni pentru 40 echipamente și imprimare 22.860.000 pagini A4”, scrie în anunțul de participare la licitație.

Termenul limită pentru primirea ofertelor este data de 22 decembrie, la ora 15.00.