Ce deranjează mai tare: faptul că este 10 lei intrarea în Parcul Teiuș sau faptul că acest tarif nu este evidențiat cum trebuie, iar când suni pentru reclamații, răspunde Banca Carpatica, în loc de Primăria Caransebeș?
Pe această temă s-au iscat discuții aprinse pe rețeaua de socializare între doi caransebeșeni, temă la care a intervenit chiar și primarul Felix Borcean, care a recunoscut o mică parte din vină. Întreaga poveste a început după e experiență în care un caransebeșean a intrat cu mașina personală în Teiuș, unde de mai bine de două luni funcționează un parcometru care nu dă toate detaliile, după spusele omului în cauză.
Marin Nedelcu, fost partener de afaceri cu city managerul Andrei Ungur, se adresează primarului pe Facebook întrebând dacă este normal când a stabilit prețul de parcare în Teiuș: „Unde se justifică? Ce ne oferi atât de frumos? Sau asta înseamnă să mergem pe o stradă asfaltată? Că până acum e cam singurul loc în parcarea Teiuș unde nu sunt gropi, în restul orașului avem nevoie de mașini de teren… Azi m-am simțit în Paris pentru 26 de minute petrecute în Parcul Teiuș. Era ploaie și am avut curajul să intru cu mașina în parcarea din Teiuș pentru a face o comandă de mici la Gugulanul. Toate bune și frumoase până la ieșirea din parcare, mă deplasez la automatul instalat să plătesc parcarea, mă uit pe ecran după ce scanez biletul și îmi cere 10 lei, uimit mă îndrept către chioșcul unde era o persoană mai mult adormită decât trează și încerc să aflu de ce îmi cere acel automat de parcare 10 lei, nefiind niciunde afișat prețul pe oră, pe zi sau cum ar fi normal în metropolele unde se practică aceste prețuri, îmi răspunde sec că acestea sunt prețurile dacă parchezi în Parcul Teiuș. Am verificat tichetul de parcare îmi scria Primăria Caransebeș, parcare Strada Principală, presupun că au mutat acest automat de plătit parcarea dintr-o comună”, spune cetățeanul care a mai menționat în comentariile înverșunate la postarea sa că a încercat să sune la numărul afișat ca fiind al Primăriei Caransebeș și a răspuns… Banca Carpatica!
Din comentariile cetățeanului Marin Nedelcu reiese că nu este atât de supărat pentru taxa de parcare deosebit de mare, ci mai degrabă pentru micile inadvertențe pe care Primăria ar fi putut să le evite, dacă era undeva afișat prețul sau dacă răspundea cineva la numărul de telefon afișat pe tichet pentru explicații.
Primarul Felix Borcean i-a răspuns gugulanului supărat că propunerea de impunere a unui tarif unic de 10 lei a fost a sa, iar Consiliul Local a votat în unanimitate această propunere:
„Domnule Nedelcu, acest tarif a fost într-adevăr propunerea mea, dar a fost aprobat în unanimitate de Consiliul Local. Nu trebuie să uităm că Teiușul este un parc și nicăieri în lume nu ai acces cu mașina în parc. Dar, dacă totuși cineva dorește, plătește acest tarif care, atenție, este pe zi”, spune primarul Borcean, care însă a fost de acord cu Marin Nedelcu. Acesta din urmă a mai adăugat că, dacă există parcare, este normal să fie afișat prețul la intrarea în parcare, rămânând astfel la latitudinea șoferului dacă intră cu mașina sau nu în Parcul Teiuș.