Autoritățile vor să îi atragă pe turiști, la Timișoara, cu două dintre atuurile pe care orașul de pe Bega le are: cultura și gastronomia locului.
Evenimentul de promovare turistică a Timișoarei este organizat în 3 iulie la Berlin de Organizația de Management al Destinației Timișoara (OMD) împreună cu Primăria Timișoara și cu sprijinul Ambasadei României la Berlin.
Primarul Dominic Fritz spune că turismul este în top 5 priorități pentru dezvoltarea Timișoarei în următorii ani.
„Prezența Timișoarei în marile capitale europene face parte din strategia noastră de consolidare a imaginii orașului nostru ca destinație de neratat. E un program pe care l-am început înainte de anul Capitalei Culturale și pe care îl continuăm.”, a transmis Dominic Fritz. Primarul este și președintele OMD.
În cadrul evenimentului va avea loc o degustare de produse culinare tradiționale zonei Timișoarei și Banatului. Seara se va încheia cu un concert al trupei timișorene Horia Crișovan & Band.
„Vrem să menținem constantă atenția potențialilor vizitatori și să-i convingem că merită să vină la Timișoara. Scopul nostru nu e doar să atragem noi turiști, ci și să îi convingem pe cei care vin că ai ce să faci la Timișoara în sejururi mai lungi. La Berlin prezentăm două din atuurile turistice ale Timișoarei: cultura și gastronomia locului.”, a spus Laura Boldovici, director OMD Timișoara.
Cei mai mulți turiști străini care au venit la Timișoara anul trecut sunt, potrivit OMD, din Germania, Marea Britanie, Italia și Serbia. În medie, turiștii străini petrec la Timișoara 2,5 zile și sunt atrași în special de oferta culturală a orașului.
Anul acesta, OMD a reprezentat Timișoara la cinci târguri și expoziții de turism: București, Berlin, Viena, Paris și Frankfurt.