Oamenii de afaceri se reunesc sub cupola Business Mark, la o nouă ediție HR Vibes și CFO Conference

business

Se va contura imaginea viitorului în muncă prin ochii specialiștilor ce vor fi prezenți la două evenimente de marcă, cu tradiție în lumea afacerilor. HR Vibes și CFO Conference 2022.

Despre gestionarea provocărilor din ultimii ani, despre cum ne adaptăm prezentului în schimbare, despre trenduri raportate la realitate și viitorul într-o notă pragmatică, sunt doar câteva dintre motivele pentru care nu ar trebui să ratați cele două evenimente de business, din zilele 16, 17 mai, la Cluj Napoca.

Rolul CFO-ului este în schimbare, precum este și mediul de business. Noile tehnologii, automatizarea redefinesc atât rolul CFO-ului, cât și pe cel al specialiștilor din departamentele financiare.

Digitalizarea este una dintre priorități pentru majoritatea directorilor financiari, însă procesul este unul complex. Dincolo de raportarea financiară, cea non-financiară capătă un rol tot mai important, cu atât mai mult cu cât se află în strânsă legătură cu accesul la investiții. Data & analytics stau la baza deciziilor financiare în cadrul departamentului financiar al viitorului, dar acestea, în stare brută, pot fi dificil de interpretat și înțeles și pot conduce spre decizii ineficiente.

La nivel de plăți, procese și operațiuni, viitorul este mai aproape decât credem, iar lucrurile avansează rapid. Mai mult de atât, la nivel internațional, situația macroeconomică, corelată cu cea a României, necesită o analiză atentă.

Tranzacțiile de pe piață, investițiile, fuziunile și achizițiile, dar și creșterile de prețuri la materiile prime, la utilități, creșterile dobânzilor și creșterea inflației sunt toate elemente ce intră în analiza atentă a unui CFO.

În acest context, privim la viitorul companiilor, prin ochii CFO-ului viitorului, acordând atenție contextului actual și particularităților sale. Prin urmare, pe 16 mai 2022, în cadrul CFO Conference Cluj-Napoca, eveniment hibrid, ce va avea loc la Grand Hotel Italia, din Cluj-Napoca și virtual pe MyConnector, este programat evenimentul, ce reprezintă o platformă importantă pentru a obține insights de la companii de top și de a afla bune practici de la profesioniști din domeniu.

Printre speakerii acestui eveniment se numără:

– GUILLAUME MACCZAK – Consulting CFO & GBS Services Associate Partner, EY România
– BOGDAN COJOCARU – CFO, CEMACON Proaspăt numit în rolul de CFO al CEMACON – cel mai mare producător de blocuri ceramice cu capital românesc şi liderul pieței de blocuri ceramice din Transilvania
IOANA BIRTA este CFO al Grupului TeraPlast – cel mai mare producător român de materiale de construcții. Ioana Birta are o experiență de peste zece ani în Big 4 și este membră ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).
MIRCEA STÂNCEANU – CFO, Farmec Din 2009, Mircea ocupă funcția de director financiar în cadrul Farmec  S.A. Cluj
Napoca
– IULIA SBIERA – CFO, Pehart Grup
– VALENTIN BRATU – Managing Partner, Inulta
– IONUT GRAMA – Director Central Eastern Europe & Turkey, Kyriba

cfo 1000 x 100

„Ne uităm cu atenție la contextele locale, creăm discuții adaptate și încurajăm specialiștii să facă schimb de experiență. Ne propunem să conturăm imaginea viitorului în muncă prin ochii specialiștilor, dar și să discutăm despre cum am gestionat provocările ultimilor ani, despre cum ne adaptăm prezentului în schimbare. Vorbim despre trenduri, dar ne raportăm la realitate, vorbim despre viitor într-o notă pragmatică.”, spun organizatorii HR Vibes.

Specialiștii care vor lua cuvântul sunt:

SPECIAL GUEST: ANDRE DE WIT – Dean, LEADERSHIP ACADEMY AMSTERDAM.
MINOLA JAC – Group Change and Organization Development Lead, Syngenta Group (Basel, Elveția)
IRINA DUMBREAN – People Operations Manager and Business partner, Grab
LUIZA BANYAI – Head of International People Operations, Amber In prezent Head of International People-Ops la Amber,
AURELIAN CHITEZ – Director of Sales, Romanian Software Aurelian Chitez este Director of Sales @ Romanian Software
MUGUR TOLICI – HR Director, BNR
MIRELA STERE –Senior Director of Human Resources & Internal Communication, Macromex

hr vibes 1000 x 100

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care se dorește să se ofere mediului de afaceri românesc un spațiu profesionist de discuții şi networking. Combinând metode de comunicare și business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunități de parteneriat strategic.

Express de Banat este partener media al acestui eveniment.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/