Controlul Curţii de Conturi prin Camera de Conturi Timiş a ţinut în joc de glezne administraţia lugojeană o bună perioadă de timp, asta şi pentru că, pe lângă verificările tematice, instituţia timişeană a primit şi o mulţime de sesizări din partea „justiţiarilor” de serviciu ai oraşului.
Reclamaţiile înaintate Camerei de Conturi Timiş au fost legate de: alocarea unei sume de bani pentru organizarea unor manifestări culturale pentru care UATM Lugoj nu a înaintat Consiliului Local spre aprobare Agenda Culturală; transferul unor angajaţi ai Casei de Cultură a municipiului Lugoj la Primăria Municipiului Lugoj; încheierea unui contract de achiziţie prin cumpărare directă pentru servicii de publicitate; cheltuirea nejustificată a unor sume din bugetul local pentru studii de prefezabilitate şi fezabilitate; executarea unor lucrări fără autorizaţie de construire; executarea lucrărilor de reparaţii a unor străzi din Lugoj; achiziţie de material floricol; servicii de transport în regim de taxi; achitarea unor sume necuvenite pentru achiziţie de echipamente IT; alocarea unor sume din bugetul local societăţilor nou înfiinţate aflate în subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj; plata chiriei de către Spitalul Municipal Lugoj a două containere pentru trierea pacienţilor Covid 19.
Toate acestea, exceptând una, au primit din partea inspectorilor de control rezoluţia „nu se confirmă”, cu explicaţii clare, întinse pe nu mai puţin de 32 de pagini.
Singura excepţie a fost legată de achiziţia de servicii de consultanţă privind elaborarea cererii de finanţare pentru construirea unui spital modular în Municipiul Lugoj. Conform rezoluţiei, UATM Lugoj a efectuat plata nelegală în sumă de 14.700 lei (fără TVA), pentru că spitalul lugojean nu se încadra. Recomandarea este recuperarea prejudiciului de 19.110 lei, din care 14.700 lei – paguba şi 4.410 lei penalităţi întârziere, calculate din ianuarie 2021 până în noiembrie 2023. Conform conducerii Primăriei Lugoj, sumele vor fi recuperate în totalitate.