O caransebeșeancă premiată internațional, creatoarea fenomenului „Nuntă pe plajă”

ioana selner
banner 1164 x 200 px Afrodita 1000x200

Antreprenoare cu ștaif, Ioana Șelner deține o afacere cu conexiuni în 12 țări, unde a organizat 1514 nunți pentru români și străini, în cei nouă ani de experiențe inedite.

Poate părea cam greu de realizat și totuși…

Spune că: „trebuie să fii cu cinci minute mai deșteaptă în viață. Nu mai mult. Un minut a fost când am dezvoltat oportunitatea aceasta, pentru că eu spun mereu că acest business m-a găsit pe mine, nu eu pe el.”

nunta pe plaja

„Nuntă pe plajă” a pornit spontan, ca propunere adresată unui cuplu de români aflat în Thassos, cuplu care tocmai la așa ceva se gândise, cum ar fi să-și organizeze ceremonialul căsătoriei și petrecerea alături de invitați, în cel mai romantic loc posibil, pe plajă, în Insula de Smarald a Greciei, un adevărat paradis pentru turiștii care ajung acolo.

decoratiuni pe plaja

decorațiuni pe plajă

Pare o nebunie, însă Ioana Șelner a avut răspunsul și s-a aruncat cu capul înainte, cu un curaj nemaiîntâlnit, în ceva ce nu experimentase niciodată până atunci. De ce? Pentru că a crezut în visul său, și-a urmat intuiția și… a riscat. Fix în seara respectivă, din vara anului 2016, a cumpărat domeniul nuntapeplaja.ro și s-a apucat de treabă. „Nuntă pe plajă” e un concept lejer, diafan, o alternativă la ideea tradițională a nunții românești, fără tocuri și coafuri prețioase, fără rochii cu trenă și tradiții înghețate în timp. Fiecare nuntă este o experiență personalizată, în armonie cu marea, soarele și libertatea iubirii.

   Despre începuturi

Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, tânăra antreprenoare și-a clădit cariera acumulând o experiență de câțiva ani în radio și cinci ani în televiziuni naționale din capitală (TVR, B1Tv), după care și-a creat propria agenție de Comunicare. „M-am gândit că vreau să fac business fiindcă mă plictisisem de televiziune, de modul în care erai tratat și de cum se lucra în presa anilor 2000…  În plus, după vreo doi ani și ceva mă săturasem de munca în PR, cu rezultate care se văd la distanțe mari de timp. Simțeam că vreau să fac și altceva. Căutam o altă idee, doar că nu știam ce o să fie. Știam însă caracteristicile businessului pe care voiam să îl am: să fie unul internațional, să am posibilitatea de a lucra cu artă, cu frumos, un business care să îmi permită să călătoresc foarte mult. Astfel, în vara anului 2016, am ajuns în Thassos, într-o vacanță obținută ca premiere din partea unei agenții de turism pentru care am lucrat cu succes. Cu două zile înainte de plecare am cunoscut un cuplu de români pe plajă, care voiau nuntă exact acolo, pe plajă. Le-am spus că pot să le organizez eu nunta. Până anul următor am avut tot, și firmă și furnizori și parteneri de afaceri. Și azi, după aproape zece ani, suntem aceiași parteneri.”

rochia de mireasa cu scoici 1

o rochie de mireasă deosebită

    Rochia din scoici, unicat 

Un alt element inedit prin care Ioana Șelner a reușit să atragă atenția tuturor a fost rochia de mireasă confecționată din scoici, creată pentru a promova businessul și ideea. Pornită ca o ambiție personală din lipsa unui buget de marketing și din dorința de a participa, totuși, la târgul de nunți de la Palatul Parlamentului, rochia a fost elementul central care a mobilizat toată presa. Povestea din spatele ideii de a crea această piesă vestimentară inedită care a făcut-o cunoscută, este interesantă și merită notată. Rochia a necesitat 16 ore pentru a fi cusută și cântărește 15 kilograme. A fost botezată „Duamna”, (cu „u”) și a reușit să adune toată presa, apărând astfel în sute de articole, știri și reportaje tv.

Ioana Șelner este convinsă de faptul că succesul afacerii depinde doar de felul ei de a fi și de oamenii cu „suflete frumoase” cu care lucrează. Îi place să spună: „Viața mea este ca un ring de dans, unde valsez printre cele mai frumoase experiențe care îmi schițează povestea. Trăiesc așa cum simt, am propriile mele reguli și sunt dedicată trup și suflet pentru tot ceea ce fac. Fac PR cu suflet, pentru oameni. În primul rând, comunic cu persoana respectivă. Când persoana simte că vreau să o ajut, își construiește încrederea în mine și astfel se creează o relație umană și apoi una profesională”.

untitled design

coperta publicatiilor

De-a lungul anilor „Nuntă pe plajă” i-a adus tinerei antreprenoare numeroase premii internaționale, iar despre pasiunea pentru businessul său, a fost invitată să vorbească în numeroase podcasturi. La o simplă căutare, memoria internetului scoate la iveală o sumedenie de articole pe această temă.

ioana selner premiata

„Eu am un motto, dacă i-aș spune așa: «Lumea e a unor nebuni care se încăpățânează să o schimbe, și mulți chiar reușesc». Unul dintre ei sunt eu. Asta înseamnă că fac lucrurile așa cum vreau eu să le fac. Și partea bună din antreprenoriat este că am și libertatea de a face, de a pune în practică aspectele astea. De a seta direcțiile pe care eu le vreau și pe care eu le consider oportune. Dar, pe de altă parte, pentru mine e foarte important să știu că fac lucruri prin care pot schimba vieți, prin care pot schimba lumea. Iar nunta este unul dintre cele mai importante momente în viața unui om. Îmi place ideea să schimb lucruri și să las o amprentă asupra oamenilor din jurul meu.”

Au trecut deja nouă ani de povești, de momente, care împreună sunt scenariul unui film sau al unei cărți scrise cu emoție, bucurie și curajul de a merge mai departe. De la prima nuntă, Ioana Selner a dezvoltat ceea ce astăzi se poate numi o „fabrică” de evenimente, având deja un portofoliu de peste 150 de evenimente pe an și peste 12 destinații exotice, de la toate insulele grecești până la Bora Bora, Mexic, Thailanda, Dubai, Sicilia, Maldive sau Cuba, la care se adaugă, desigur și România. Nu lucrează singură, ci aplică delegarea de responsabilități și se bazează, desigur, pe o echipă extrem de puternică de peste 20 de persoane. Conduce, după cum se spune, cu „mână de fier în mănușă de catifea”. Afacerea are conexiuni în peste 12 țări din lume, iar planul său actual cuprinde promovarea activă a României, prin conceptul „nuntă la Bran”.

Ce își mai dorește Ioana Șelner?  „Doar atât, ca brandul românesc „Nuntă pe plajă”, să devină recunoscut internațional!”

nunta pe plaja 2

Sursa foto: arhiva personală Facebook

 

untitled design Stiri si Publicitate Timisoara, Resita, Hotel Versay aprilie 980x120 px 579936676 836890662185728 1562271342293314240 n
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/