Se muncește la construirea viitorului drum de legătură dintre Timișoara și autostrada A1, spre Arad, chiar și iarna. În această săptămână, pe șantier au fost peste 150 de persoane.
În luna februarie, pe șantier, echipele constructorului s-au concentrat pe ridicarea grinzilor pasajelor peste șoseaua rapidă. S-a muncit și pe timp de noapte, iar operațiunile continuă în ciuda frigului.
„Echipele antreprenorului care lucrează la noul drum de legătură dintre DN 69 Timișoara – Arad și autostrada #A1, zona localității Pișchia, au continuat operațiunile specifice de șantier, activitatea fiind limitată la tipuri de lucrări care pot fi executate pe temperaturi scăzute. Pe șantier au fost, săptămâna aceasta, circa 150 de persoane – muncitori, mecanici, deservenți de utilaje. Stadiul lucrării este de 43%”, a transmis DRDP Timișoara.
Se muncește și la amenajarea viitoarelor noduri rutiere dintre noua legătură cu autostrada A1 și cu DN 69.
„Au fost executate amenajări pentru protecția mediului (amenajarea bazinelor de retenție), lucrări la terasament constând în așternere de strat de balast, montare geogrilă, montare de dale la podețe și lucrări de consolidare a terasamentului, cu lianți hidraulici. Continuă în special lucrările la podurile și pasajele de pe traseu (montare aparate de reazem, eșafodaj, armare, cofrare, betonare elevații etc.) Alte lucrări se fac pentru amenajarea viitoarelor noduri rutiere cu autostrada A1 și cu DN 69”, mai aflăm de la DRDP Timișoara.
Viitorul drum de legătură dintre nordul Timișoarei și autostrada A1 va avea 10 kilometri, două benzi pe sens, două poduri, patru pasaje principale, două pasaje inferioare și trei noduri rutiere.
Contractul, semnat în vara anului trecut, are o valoare de 280 de milioane de lei. Termenul de finalizare este vara acestui an.