Modernizarea căii ferate din Timișoara, la 10%. Operațiuni nocturne complexe

modernizare cale ferata timisoara popa sapca

Operațiuni complexe, pe timp de noapte, în Timișoara, la modernizarea căii ferate! S-a montat un imens tablier metalic pe Pasajul Popa Șapcă.

Stadiul lucrărilor de reabilitare a liniei de cale ferată care străbate Timișoara a ajuns la aproximativ 10%. Sectorul face parte din marele proiect de modernizare a tronsonului feroviar Caransebeș – Lugoj – Timișoara – Arad.

„În cadrul lucrărilor de modernizare de pe lotul 3 Timișoara Est – Ronaț Triaj, în nopțile de 28.02.2025 și 01.03.2025, au avut loc operațiuni complexe de montare a primului tablier metalic pe pasajul inferior Popa Șapcă, ce are drept scop dublarea liniei ferate peste acest pasaj. Tablierul a fost transportat cu o mașină agabaritică și poziționat cu ajutorul unei macarale de mare tonaj după ce, în prealabil, a fost verificată infrastructura pasajului”, a transmis CFR Timișoara.

Tablierul metalic amplasat pe Pasajul Popa Șapcă

Tablierul metalic amplasat pe Pasajul Popa Șapcă

Modernizarea celor aproape 14 kilometri de cale ferată din Timișoara este cel mai amplu proiect din infrastructura feroviară din oraș, cu o valoare de 1,4 miliarde de lei.

Anul acesta a început și demolarea pasarelei pietonale de lângă Gara Timișoara Est. Va fi construită una nouă, care va avea inclusiv lift pentru persoanele cu dizabilități.

Lucrările de modernizare a sectorului feroviar Timișoara Est – Ronaț Triaj au început în 2 august 2024. Termenul de finalizare este sfârșitul anului 2026. Odată modernizată linia, trenurile de călători vor putea circula cu o viteză de 160 km/h.

Lucrările de modernizare a căii ferate la pasajul Popa Șapcă Timișoara

Lucrările de modernizare a căii ferate la pasajul Popa Șapcă Timișoara

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/