Mobilizare în continuare redusă a muncitorilor pe viitoarea centură de sud a Timișoarei. Aceasta se află la aproape 60% stadiu de realizare și ar putea fi deschisă de bucăți, potrivit celui mai recent al ministrului Transporturilor, primul în luna mai a anului viitor – de la Moșnița la Remetea.
La cea mai recentă vizită pe teren, ministrul Sorin Grindeanu declara că a cerut constructorului centurii de sud a Timișoarei, pentru ducerea la bun sfârșit a contractului, termene intermediare. Astfel, cei de la Tirrena Scavi și-au asumat ca în luna mai a anului viitor să dea în circulație tronsonul de la Moșnița la Remetea, în iulie – de la Șagului, intersecția, până la Flonta la Giroc, urmând ca în noiembrie să fie dată în circulație varianta ocolitoare în întregime.
„Din păcate, nici când a venit domnul ministru mobilizarea nu a fost cea care ar fi trebuit să fie, ca să putem spune că este una corespunzătoare. La momentul acesta, la nodul rutier DN6 se lucrează cel mai bine.”, a declarat Nicoleta Pordea, directorul DRDP Timișoara.
În ceea ce privește centura de vest a orașului, aceasta se află încă în stadiu de documentații.
„Pentru varianta de ocolire Timișoara Vest există un contract încheiat de CNAIR pentru proiectarea acesteia, la faza SF cu termen de finalizare sfârșitul acestui an.”, a mai spus Nicoleta Pordea.
Potrivit variantei avizate, centura de vest ar urma să aibă aproximativ 14 kilometri și va traversa Timișoara și localitățile Săcălaz și Utvin. Șoseaua va avea 4 benzi de circulație și va prelua traficul de pe viitoarea autostradă până la Belgrad.