Marcă înregistrată! Mic dejun la Margina, brand turistic de marcă al județului Timiș

Pita cu untură, slănina, cârnații sau răchia de prună au devenit magnet pentru turiștii care își fac drum prin estul județului Timiș, până în comuna Margina. Iar aceștia nu sunt deloc puțini, peste 400 de străini și români au servit deja un mic dejun la Margina doar în luna aprilie a acestui an.

Din acest motiv, proiectul „Mic dejun la Margina”, început în urmă cu doi ani, a devenit brand oficial al producătorilor din zonă și, după cum spun cei de la Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului în Timiș, chiar un simbol al turismului rural din estul județului.


De acum înainte, localnicii care produc brânză, cașcaval, pâine, plăcinte, răchie și alte produse proprii își pot rezerva dreptul să folosească exclusiv marca „Mic dejun la Margina”, dacă lucrează alături de infocentrul turistic din zonă.

„Mic Dejun la Margina a devenit un brand, este o promisiune deja pentru toți cei care își doresc să viziteze această zonă. Turiștii au așteptări și ele sunt împlinite aici, pentru că pot beneficia de diferite experiențe în diverse forme. Absolut toți producătorii locali care deja s-au alăturat proiectului își pot brandui produsele cu acest simbol pe care l-am realizat în colaborare cu Primăria comunei Margina și care poartă elemente grafice prezente în costume populare vechi de peste 100 de ani, elemente din etnografie și elemente care vorbesc despre experiența gastronomică a locului”, a spus Delia Barbu, director al Asociației pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului în Timiș.

Până acum, șase producători au făcut echipă cu Infocentrul Turistic, sub sigla brandului „Mic dejun la Margina”. Împreună au reușit, în ultimii doi ani, să aducă peste 2.000 de turiști la Margina, atât din țară, cât și din străinătate.