Mai câteva zile pentru înscrierea în Programul Rabla Local, la Timișoara

Programul Rabla Local, la Timisoara

Locuitorii din Timișoara care vor să scape de mașinile vechi mai au la dispoziție doar câteva zile pentru a se înscrie în Programul Rabla Local.

Timișorenii mai au la dispoziție doar câteva zile pentru a se înscrie în Programul Rabla Local privind casarea mașinilor uzate. Mai precis, termenul limită este data de 31 august, la ora 16.30.

Potrivit Primăriei Timișoara, până în prezent, au fost înregistrate 1.058 de înscrieri, ceea ce situează capitala Banatului pe locul doi la nivel național, după numărul de autoturisme înscrise în program. Primăria Timișoara a alocat un buget pentru 4.700 de astfel de vehicule. Solicitanţii, persoane fizice cu domiciliul în Timișoara, se pot înscrie pe site-ul AFM!

Primăria Municipiului Timișoara acordă consiliere cetățenilor care doresc să se înscrie în program și întâmpină dificultăți în parcurgerea procedurii de înscriere. La Camera 12, persoanele interesate beneficiază de asistență în procesul de înregistrare și completare a documentației de înscriere. Conturile de utilizator ale persoanelor fizice trebuie create anterior înscrierii în aplicația AFM. Dacă există un cont deja creat, acesta este valabil doar dacă a fost utilizat în cadrul unui program destinat persoanelor fizice (de ex. Programul „Casa Verde Fotovoltaice 2023”). Dacă adresa de e-mail utilizată pentru crearea contului a fost folosită pentru depunerea unui dosar în calitate de persoană juridică, aceasta nu poate fi folosită. În cadrul unui cont pot fi făcute înscrieri pentru un singur CNP, iar o persoană fizică se poate înscrie o singură dată în aplicație”, a informat Primăria Timișoara.

gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

Stimulentul acordat pentru casarea și radierea unui autovehicul uzat este de 3.000 de lei, din care 600 de lei sunt din fonduri proprii ale Primăriei Timișoara și 2.400 de lei din finanțarea alocată din Fondul pentru mediu.

Recomandăm solicitanților să își creeze cont atât pe site-ul AFM, cât și pe site-ul Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara, în cazul în care nu au deja. Crearea contului pe site-ul DFMT este necesară pentru primirea notificărilor după finalizarea perioadei de înscriere precum și pentru depunerea documentelor în etapele ulterioare ale programului. Încurajăm timișorenii să se înscrie pentru a beneficia de această oportunitate, utilă atât pentru eliminarea autovehiculelor uzate de pe străzile orașului, dar și pentru reducerea nivelului de poluare, în beneficiul întregii comunități”, a detaliat instituția.

Mai multe informații despre derularea programului, condiții de eligibilitate pentru solicitanți și autoturisme și etapele care urmează după finalizarea înscrierilor se găsesc AICI!

1000x100 (4) publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/