Numărul dosarelor finalizate cu împăcarea părților a crescut cu 80% în acest an, se arată într-un comunicat al Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar.
Negocierile dintre consumatori și bănci derulate în cadrul CSALB au decurs anul acesta mult mai rapid, iar numărul dosarelor finalizate cu împăcarea părților a crescut cu peste 80% față de prima jumătate a anului 2020, anunță reprezentanții Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar.
Practic, 95% dintre negocierile purtate în acest an s-au încheiat prin acceptarea de către consumatori și bănci a soluțiilor propuse de conciliatori, este concluzia celor de la CSALB.
De asemenea, rezultatul negocierilor păstrează același trend crescător. La jumătatea anului, beneficiile rezultate din negocieri sunt de peste 800 de mii de euro, cea mai mare suma semestrială de la înființarea centrului, se mai arată în informarea CSALB.
Începând din luna iunie, negocierile se poartă din nou la sediul CSALB. În perioada pandemiei negocierile s-au desfășurat doar on-line și telefonic din cauza restricțiilor impuse de autorități.