Ioan Popa: Dacă nu făceam proiectul tramvai, nu identificam pericolul podului de la Nera

ioan popa

Edilul-șef dă asigurări că disconfortul reșițenilor nu va mai dura mult și că nu vor mai exista restricții majore în oraș.

În prezent, cea mai recentă restricție este cea de la podul de la Nera, impusă de necesitatea schimbării unor grinzi fisurate, în care fierul a fost „mâncat” de timp. Este necesară și reabilitarea completă a podului, ceea ce presupune și refacerea structurii cu straturi de izolație.

„Nu vor mai fi în viitor alte restricții majore sau importante în oraș. Asta este ultima majoră, dar venim cu vești bune în sensul că am promisiunea că, în maximum o lună, sensul giratoriu de la Rogge va fi gata, și atunci ne vom putea întoarce cu mult mai multă ușurință în centrul orașului”, dă asigurări Ioan Popa.

gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

Pe de altă parte, edilul a subliniat importanța proiectului tramvai, precizând că acesta a venit la pachet și cu modernizarea infrastructurii rutiere, aici intrând și reabilitarea a trei poduri, cel mai problematic fiind cel de la Nera.

„Sunt patru grinzi fisurate, secționate, fierul nu mai există acolo. Deci, celor care mai comentează că nu ne trebuia tramvai, că trebuiau troleibuze, că trebuiau autobuze electric, le reamintesc că, din proiectul tramvai, aproape o cincime este modernizarea și reabilitarea podurilor de la Intim, Doman (Nera – n.r.) și Bârzava. Dacă nu făceam acest proiect, nici nu identificam această grindă, care putea să se prăbușească în orice moment cu un autobuz de călători sau, Doamne ferește, cu cine știe ce”, a mai spus Popa.

1000x100 (4) publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/