Primăria Timișoara caută o firmă care să întrețină și să înlocuiască la nevoie sistemul de date/voce a instituției. Sunt 600 de calculatoare în clădire și în direcțiile subordinate.
Licitația pentru „Acord –cadru de servicii pentru întreținerea, administrarea și dezvoltarea rețelei de date/voce ce deservește Primăriei Municipiului Timișoara, inclusiv furnizarea, instalarea și configurarea echipamentelor și/sau înlocuirea celor defecte cu altele noi” a fost lansată. Se pun la bătaie aproape un milion de lei.
Firma care va primi contractual se va ocupa de rețeaua de transmisii de date şi de mentenanță sistemului VPN-uri, de extinderea rețelei de date/voce și va furniza echipamente care vor putea înlocui, în caz de necesitate (defecțiune, extindere), pe cele care compun rețeaua de date/voce a Primăriei Timișoara.
Locațiile unde va interveni firma sunt: Serviciul Public de Asistență Școlară, Infocentrul Turistic, Direcția Patrimoniu, Serviciul Pompe Funebre, Biroul de monitorizare a traficului, Centrul de Coordonare pentru Reabilitare Centre Istorice GTZ, Serviciul Reabilitare Termică (Colterm), Direcția de Comunicare și Compartiment Fond Funciar, Sala Sporturilor „Constantin Jude”, Poliția Locală, Direcția Fiscală – Taxe și Impozite și Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara.