Primăria Timișoara informează că luni, 13 februarie, încep înscrierile pentru comercializarea de mărțișoare pe străzile orașului. În Piața Victoriei și Piața Libertății vor avea voie doar artiștii.
Primăria Timișoara se pregătește deja pentru 1 martie. Instituția anunță că dă startul înscrierilor pentru vânzarea mărțișoarelor de 1 martie. Cetățenii interesați își vor putea depune documentele atât online, cât și fizic la Camera 12, la sediul primăriei.
„Înscrierile încep luni, 13 februarie, ora 08.30, și se încheie joi, 16 februarie, ora 15.00. În total vor fi disponibile 320 de locuri. Pentru a evita aglomerația la ghișee, Primăria Timișoara a pregătit o platformă online nouă pentru a asigura acest serviciu, disponibilă aici: https://pmt.ro/1-martie. Îi rugăm pe toți cei interesați de obținerea unui loc pentru vânzarea de mărțișoare să folosească aplicația online”, a informat Primăria Timișoara.
Persoanele fizice trebuie să prezinte actul de identitate, iar persoanele juridice trebuie să prezinte Certificatul Unic de Înregistrare (CUI) pentru a se înscrie. Pentru zona centrală, în locațiile dedicate exclusiv artiștilor, este obligatoriu unul din următoarele documente doveditoare privind statutul de artist: carnetul de student de la o facultate de arte, diplomă de licență în specializarea arte, adeverință de membru al unei asociații meșteșugărești sau prezentarea codului CAEN 9003 pentru persoanele juridice. De asemenea, este necesar ca artiștii să pregătească un scurt memoriu tehnic și o simulare/o poză pentru a se înregistra.
Următoarele locații necesită documente suplimentare: Piața Victoriei – 30 locuri – dedicat exclusiv artiștilor; Piața Libertății – 20 locuri – dedicat exclusiv artiștilor.
Locațiile care necesită doar dovada identității sau a certificatului unic de înregistrare: Ceas Floral (platou B-dul Proclamația de la Timișoara) – 10 locuri; str. Mărășești (str. Brediceanu – str. Gh. Dima) – 20 locuri; Parcul Copiilor (platou B-dul Revoluției 1989) – 10 locuri; Piața A. Mocioni (platou Profi) – 10 locuri; B-dul Regele Carol I (str. Gen. I. Dragalina – str. I. Văcărescu) – 10 locuri; Piața Nicolae Bălcescu (în fața Liceului Grigore Moisil) – 15 locuri; B-dul Dâmbovița (platou vizavi de restaurant Nora) – 15 locuri; Calea Șagului colț cu str. Ana Ipătescu – 10 locuri; Piața Doina (platou) – 5 locuri; Școala Gimnazială 30 (platou) – 20 locuri; Calea Buziașului (platou Profi) – 15 locuri; str. Arieș colț cu B-dul Rebreanu (platou bănci) – 10 locuri; str. Daliei (str. Al. Vaida Voievod – str. L. Catargiu) – 10 locuri; str. S. Bărnuțiu – Calea Dorobanților (zona Modern) – 10 locuri; Piața Traian – 25 locuri; str. Sf. Ap. Petru și Pavel (vizavi de piață) – 10 locuri; Calea Aradului colț cu str. Liniștei (zona Piața Verde) – 10 locuri; Calea Torontalului (platou lângă bucla de tramvai) – 15 locuri; str. Circumvalațiunii colț cu Gh. Lazăr (platou Lensa) – 10 locuri; Cartier Dacia (parc) – 15 locuri; str. Gh. Lazăr colț cu B-dul Cetății (platou Profi) – 5 locuri; Calea Martirilor (platou Prospero) – 10 locuri.
„Plata online se va putea face doar cu cardul bancar. Plata cu numerar se va putea realiza doar la casieriile de la Camera 12. Taxa de autorizare este de 73 de lei, la care se adaugă 6 lei pentru taxa de imprimat. Taxa de ocupare a domeniului public este de 3 lei/mp/zi pentru Piața Victoriei, Piața Libertății, Ceas Floral, str. Mărășești, Parcul Copiilor, respectiv 2 lei/mp/zi pentru restul de locații”, a detaliat Primăria Timișoara.