Conform Glovo, cel mai comandat sortiment de bere este berea blondă, urmată de berea brună. De altfel, a fost înregistrată o creștere de peste 40% în platformă a comenzilor de bere, comparativ cu anii anteriori.
Analiză Glovo: Comenzile de bere au înregistrat o creștere de peste 50% în Timișoara
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a realizat cu ocazia Zilei Internaționale a Berii, o analiză a comenzilor pentru populara băutură. Astfel, cel mai comandat sortiment de bere este berea blondă, urmată de berea brună. De altfel, a fost înregistrată o creștere de peste 40% în platformă a comenzilor de bere comparativ cu anii anteriori.
Zilele din săptămână în care românii comandă cea mai multă bere sunt vinerea și sâmbăta, dovadă că aceștia optează să consume cel mai des această băutură în weekend. În plus, cele mai multe comenzi sunt plasate, în general, în intervalul 17:00 – 19:00 (29%).
Anul acesta, cea mai mare cantitate de bere la nivel național a fost comandată pe Glovo pe 22 iunie, în timpul Campionatului European de Fotbal, când s-a desfășurat partida România – Belgia. De asemenea, în Timișoara, cele mai multe comenzi de bere au fost înregistrate pe 18 mai.
Când vine vorba de cei mai mari consumatori de bere, bucureștenii, clujenii și brașovenii se situează în fruntea clasamentului. În același timp, topul orașelor în care sunt efectuate cele mai multe comenzi de către utilizatori este completat de Constanța și Timișoara.
Totodată, cel mai mare fan al berii este un timișorean, care a comandat 3500 de beri în ultimul an, urmat de un utilizator din Cluj care a plasat 2500 de comenzi de bere în ultimele 12 luni.
Mai mult, comenzile de bere au înregistrat o creștere de peste 50% în Timișoara în ultimii ani. În același timp, și în Cluj comenzile de bere au crescut cu peste 30% comparativ cu anii anteriori.
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015, la Barcelona, operează în 23 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.