Ultima zi a lunii ianuarie este data desfășurării primei ședințe ordinare de consiliu pe acest an. Unul dintre cele mai importante proiecte care vor fi dezbătute se referă la utilizarea excedentului bugetar al anului 2022.
Vor fi votați doi consilieri în comisia de evaluare a performanțelor individuale ale secretarului general al Unității Administrativ – Teritoriale Lugoj.
Pe ordinea de zi se mai află aprobarea noului regulament de autorizare și desfășurare a comercializării produselor de piață pe raza municipiului, aprobarea noii rețele a unităților de învățământ lugojene pe anul școlar 2023 – 2024, precum și desemnarea reprezentanților Consiliului local în Consiliul de administrație al Spitalului Municipal „Dr. Teodor Andrei”.
De asemenea, va fi aprobat un proiect de hotărâre privind concesionarea sau închirierea pajiștilor rămase libere în extravilanul Lugojului.
Vor mai fi luate decizii privind imobilul ce adăpostește Asociația „Clementina” de pe strada Ana Ipătescu și evaluarea fostei popicării de pe strada Anișoara Odeanu.
Aceasta este cea de-a treia ședință a anului 2023, după extraordinarele programate în 11, respectiv 19 ianuarie.