În pregătiri pentru anul titlului. Operatorii STPT, instruiți să se descurce în comunicarea cu turiștii așteptați la Timișoara în 2023

chiosc bilete
1000x100 Cuib de vise 1000x100

Controlorii și casierele Societății de Transport Public din Timișoara vor învăța limba engleză în mod intensiv, în perioada următoare. Cursurile sunt menite să îi ajute să comunice mai ușor, anul viitor, cu turiștii care sunt așteptați să viziteze Timișoara Capitală Europeană a Culturii.

Societatea de Transport Public din Timișoara ia câteva măsuri, în perspectiva anului 2023, în încercarea de a-i întâmpina mai bine pe turiștii care sunt așteptați să ajungă în orașul de pe Bega la evenimentele culturale care vor fi organizate.

„Inițiem cursuri, în două săptămâni, pentru ca personalul nostru care interacționează direct cu persoane de altă naționalitate, care nu știu română, să aibă posibilitatea să vorbească în limba engleză. Vorbim de casierele de la casele de bilete, controlori și alt tip de personal care interacționează direct cu călătorul. În plus, toate mesajele audio care există în mijloacele de transport în comun vor fi bilingve, în română și engleză. La fel, toate afișajele din mijloacele de transport vor fi în română și engleză. Au fost câteva incidente cu tramvaiele Bozankaya, cu închiderea acelor uși care sunt funcționale, numai că oamenii trebuie să înțeleagă și cum să le folosească; să nu coboare când apare semnalul sonor și luminos, pentru că se vor închide. Toate aceste informații vor fi transmise în romana și engleză ca să nu existe incidente de acest gen.”, a declarat Constantin Cocheci, directorul provizoriu al STPT.

STPT job 1000x200

Există intenții și pentru creșterea frecvenței mijloacelor de transport în comun dinspre și către aeroport, prima poartă de intrare în oraș. „Vom solicita SMTT, care este organizatorul transportului public pe zona metropolitană, să crească frecvența transportului către aeroport, noi fiind doar operatorul care trebuie să ducem la îndeplinire ce ne solicită SMTT, la fel la gară sau în zonele de interes major în acea perioadă.”, a mai spus Cocheci.

CITEȘTE ȘI: Timișoara, magnet pentru oamenii de afaceri. Cum atragem și turiști? 

Muzeul TM
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/