În pas cu Europa! Liceul Tehnologic „Valeriu Braniște”, școală-pilot pentru implementarea catalogului electronic

liceu valeriu braniste

Liceul Tehnologic „Valeriu Branişte” din Lugoj va fi, în anul şcolar 2021-2022, şcoală-pilot pentru implementarea catalogului electronic.

Unitatea de învățământ lugojeană şi-a asumat abordarea digitalizată a înscrierii, stocării şi comunicării rezultatelor şcolare către elevi şi părinţi, catalogul electronic fiind asigurat către beneficiari, în mod gratuit şi legal. Datele cuprinse în catalogul electronic, respectiv note, medii, datele personale ale elevului vor fi protejate prin sisteme de securitate digitale, Ministerul Educaţiei asigurând monitorizarea acestei implementări prin Direcţia Generală România Educată.

„Liceul Tehnologic «Valeriu Branişte» are o experienţă bogată în digitalizare. Folosind oportunităţile de finanţare locale, dar şi europene: proiectul ROSE, proiectele ERASMUS, proiectele POCU, unitatea de învăţământ a crescut nivelul de dotare digitală a infrastructurii şcolare, existând, la ora actuală, patru laboratoare de informatică, echipamentele electronice de desfăşurare a orelor online, dotări de tehnologie Internet of Things, bibliotecă digitală QReader. Nu suntem încă precum modelul şcolii din Ciugud, dar facem alţi paşi, altă strategie, modelul nostru fiind inspirat din mediul educaţional european”, a declarat prof. Cosmin Gheorghe, directorul Liceului Tehnologic „Valeriu Braniște”.

Experiențele de învățare internaționale oferite elevilor prin proiecte ce vizează clasa digitală, Internet of Things, Internet of Everything, evaluarea SELFIE privind nivelul de digitalizare a școlii (evaluare propusă de către Comisia Europeană) în care unitatea de învățământ a obținut șapte calificative „foarte bine” şi un calificativ „bine”, din opt teme de evaluare, aprecierea Ministerului Educației privind includerea inovației digitale în curriculum de specialitate, dar şi aprecierea ECDL România care a inclus un profesor brăniştean în topul celor cinci profesori care, deşi nu predau TIC, au inclus tehnologia digitală în activitatea didactică în mod eficient şi calitativ, sunt dovezi ale abordării instituționale prietenoase în relația cu digitalizarea.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/