Fritz îi obligă pe timișoreni să-și încerce norocul oriunde altundeva, dar nu în centru!

fritz ruleta
1000x100 (2) untitled design set 970x90 px
Primăria Timișoara a pregătit un nou regulament de publicitate stradală, un accent important fiind pus pe centrul orașului. Documentul prevede, printre altele, ca prin vitrinele spațiilor comerciale să se poată vedea de afară ce se întâmplă înăuntru. Vizate de această măsură ar urma să fie cazinourile și casele de pariuri sportive din zona istorică.
Noua conducere a Primăriei Timișoara a pregătit un nou regulament de publicitate stradală, nemulțumită fiind de faptul că în acest moment nu există reguli clare care să stabilească cum trebuie să arate orașul. Documentul a fost prezentat aleșilor locali, urmează să intre în dezbatere publică, iar apoi supus votului în Consiliul Local Timișoara.
Timișoara e copleșită de bannere, meshuri, vitrine țipătoare, lipsă de bun gust și măsură. Noul Regulament de publicitate, la care lucrăm, elimină stridențele și arbitrariul și prin reguli noi readuce civilizația în spațiul public. Fie că e vorba de centrul istoric, fie de cartiere, problema e aceeași, peste tot: lipsa de reguli clare care să ne spună cum trebuie să arate orașul. Suntem la un an distanță de momentul în care Timișoara va fi Capitală Europeană a Culturii și mii de oameni din țară și din străinătate vor vrea să vadă un oraș cu un patrimoniu european pus în valoare. Orașul arată așa pentru că din 2013 nu au mai existat reguli pentru modul în care se utilizează spațiul public pentru publicitatea stradală. Acest vid de reglementare a permis să se facă orice și a favorizat afacerile care au avut intrare directă în primărie. Nu mică ne-a fost surpriză când o firmă de construcție (cu care primăria are un contract în zona centrală) ne-a spus că pentru ei e foarte profitabilă lucrarea pentru că pot să vândă spațiul publicitar pe schelă mai departe. Și iată un alt motiv de ce unele firme au un interes să nu termine prea repede”, a afirmat Dominic Fritz.

foto 5

Primarul Timișoarei a explicat că acest regulament va „readuce civilizația în spațiul public”, iar un accent foarte important va fi pus pe modul în care va arăta centrul orașului. Cazinourile și casele de pariuri ar urma să nu-și mai poată desfășura activitatea în zona istorică a Timișoarei, dacă acest regulament va fi aprobat.
Noutatea este că în zona istorică vom fi foarte stricți. Vom permite doar amplasarea firmelor și meshurilor sub formă de plasă de protecție pe schele, doar dacă se reproduce imaginea construcției după restaurare și publicitatea comercială pe cel mult 25% din suprafață. Meshurile direct pe fațade le vom interzice complet, în centru. Prin noul regulament, toate vitrinele spațiilor comerciale vor fi curățate astfel încât să poți vedea de afară ce se întâmplă înăuntru. Asta înseamnă că anumite tipuri de afaceri nu o să-și mai aibă locul în zona istorică a orașului. Nicăieri în România un astfel de regulament nu a fost adoptat cu ușurință. Au fost și încercări la nivel național de reglementare care au eșuat din cauza presiunilor. Dar unele orașe, precum Oradea și Cluj, au reușit și de la ele ne inspirăm. Civilizația începe cu reguli clare și aplicate la fel, tuturor și pentru orice fel de activitate”, a declarat Dominic Fritz.

foto 1

foto 2

1000x100 (4)

foto 3

foto 4

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/