Lumea oamenilor de afaceri se reunește din nou la Cluj pentru două evenimente de excepție, marca Business Mark: proiectul Magnetico și CFO Conference. Provocările pieței, dezvoltarea companiilor, inflație, recesiune. Întrebări și răspunsuri.
BusinessMark invită oamenii de afaceri și specialiști în domeniu să participe la alte două evenimente de afaceri, ce vor fi organizate la Cluj-Napoca, în zilele de 15, 16 mai, 2023. Cu un back-ground de 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online, BusinessMark a avut alături 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România, iar povestea nu se termină aici.
Prin urmare, luni 15 mai, cei interesați pot afla cum pot fi gestionate provocările cu care departamentul financiar se confruntă într-un mediu volatil, care sunt trendurile și tehnologiile ce vor contribui la dezvoltarea companiilor și tendințele legislative și fiscale, subiecte reunite în cadrul proiectului CFO Conference. Directorii financiari, directorii generali, directorii economici și contabili, consultanții fiscali și analiștii financiari sunt invitați la Grand Hotel Italia, mai pot răspunde la întrebări despre cum pot fi gestionate scenariile de risc ce se raportează la aspecte precum: inflație, recesiune, dificultățile la nivel de supply chain, contextul geopolitic, cybersecurity. Care este structura unui departament financiar modern? Care este rolul CFO-ului în a conduce compania în direcția abordării sustenabile? Cum arată departamentul financiar al viitorului și cât de departe este acest viitor?
În plus, liderii financiari invitați la CFO Conference, Cluj-Napoca vor prezenta și analiza tendințe legislative și fiscale la nivel internațional, principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală și provocările fiscale ale anului 2023.
Conferința include două sesiuni de prezentări (09:15 – 11:30, 12:00 – 12:45) și un panel de dezbatere (12:45 – 13:45), la care vor participa:
Guillaume Macczak, GBS & Finance Advisory Lead, EY România
Ovidiu Robotin, Senior Finance ManagerBroadridge
Bogdan Roman, Head of Finance EMEA, Vertiv
Anca-Daniela Turcas, Chief Financial Officer, Sonaca Aerospace Transilvania
Gabriela Blaj, Director executiv, COO, Life is Hard/ Work Soft
Mitel Spătaru, Tax Partner, Crowe România
Costin Manta, Partener, Departamentul de Impozite Indirecte, EY România
Nicolae Barbu, V.CFO, Somproduct Grup
Alina Andrei, Partner, Cabot Transfer Pricing
Ovidiu Bîrsă, Director Comercial, Edenred
Proiectul „Magnetico”, dedicat specialiștilor în employer branding și resurse umane, este programat pentru marți 16 mai, iar participații vor discuta despre cum se construiește un brand de angajator valoros și care sunt strategiile pentru a recruta talente de top.
Specialiști din companii de top vor discuta despre trăsăturile de caracter pe care trebuie să le dețină o companie pentru a atrage candidații potriviți, dar și pentru a păstra talentele în organizație.
Ce aduce satisfacție candidaților în funcție de profil, canalele utilizate și pozițiile pentru care aplică? Cum putem îmbunătăți experiența candidatului și transforma recrutarea într-un proces engaging, încă de la prima interacțiune? Este stabilitatea locului de muncă din nou un factor de câștigare a atenției și candidaților, în contextul economic actual? Dincolo de existența posturilor de muncă, vorbim și de stabilitatea condițiilor de muncă, echilibrului work-life și mediului de lucru? Cum se construiește reputația pe termen lung și de ce este aceasta importantă?
Acestea sunt doar câteva dintre subiectele ce vor fi abordate în cadrul celor două sesiuni de prezentări (09:00 – 12:30, 12:30 – 14:15) și a panelului de dezbatere (14:15 – 15:30), la care vor participa:
Organizatorii pun la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro. Mai multe detalii despre agendă, tematică și înscriere aici sau la adresa office@business-mark.ro.
Express de Banat este partener media al acestor evenimente.