Publicația noastră vă oferă sfaturi practice pentru advertoriale (articole publicitare). Promovați servicii și produse prin intermediul ziarului regional Express de Banat în 2024 și veți obține o vizibilitate evidentă în mediul online! Veți fi găsiți mai ușor cu Google.
În continuare, înainte de a vă face recomandări despre cum să fie articolul dvs de reclamă în ziarul nostru, subliniem principalele avantaje ale publicității oferite de Express de Banat.
Iată așadar câteva sfaturi despre modul cum să vă redactați articolele pe care doriți să le promovăm. În cazul în care întâmpinați probleme puteți să ne contactați. Informațiile pe care vi le furnizăm în continuare sunt valabile pentru orice publicație unde ați dori să vă faceți publicitate.
Rețineți că motoarele de căutare – și în special Google, căci acesta vă interesează – își culeg primele informații despre conținut din titlu. Așadar așezați cuvintele relevante pentru businessul dvs în titlu și cât mai la începutul acestuia.
Dacă aveți dificultăți în a găsi cele mai potrivite cuvinte pentru promovarea dvs ne puteți cere o sugestie. Sau puteți face chiar dvs o cercetare de piață. Folosiți instrumentul Google Trends care este gratuit și performant. Acesta vă ajută să identificați cele mai potrivite cuvinte cheie pentru afacerea dvs.
Dacă se poate, dacă textul permite, puteți introduce și localizarea a ceea ce promovați dvs. Altfel spus, în cazul în cazul în care v-ați dori clienți din Timișoara introduceți numele orașului în titlu. La fel este și pentru oricare alt oraș, introduceți keyword-ul împreună cu Reșița, Arad, Deva…
Aceleași reguli sunt valabile și pentru subtitlurile textului dvs.
Dacă veți căuta ceva cu Google veți observa că în afară de titlu vi se oferă și o scurtă descriere a conținutului paginii. Remarcați că este scurtă și, de obicei, cuvintele cheie sunt scrise cu caracter boldat. În consecință, dacă vă interesează promovarea dvs pe Google, vă revine sarcina de a realiza această descriere.
De obicei această descriere se introduce în codul sursă al site-ului. Însă, pentru a fi siguri că este cea pe care o doriți dvs regula este să o plasați dvs înșivă în primele două propoziții ale textului. Altfel spus, un titlu bun și o descriere succintă și percutantă în primele două propoziții ale textului vă asigură promovarea. Google își ia de obicei informațiile din titlul paginii, așa cum am spus. Dar și din primele cuvinte ale textului.
Nu vă culcați însă pe o ureche! Dacă în continuare textul este gol de conținut și nu prezintă informații de interes, nu ați rezolvat nimic. Chiar dacă puneți informații relevante în titlu și primele propoziții ale textului!
În primul rând, ce ar trebui să înțelegem printr-un text ușor de citit? Există o vorbă din popor: să priceapă tot prostul! Ați înțeles, un text este mai ușor de citit dacă folosește cuvinte cunoscute de majoritatea celor care citesc. Nu folosiți neologisme sau definiții „abracadabrante”, pentru care sunt necesare cunoștine de specialitate. Cititorii își vor manifesta nemulțumirea plecând de pe site, iar Google va sesiza acest lucru.
Nu vă faceți iluzii, cei de la Facebook, Google sau Microsoft știu tot ce faceți atunci când sunteți online. Dacă aparent pare o violare a intimității dvs, cu puțină inteligență veți folosi curiozitatea motoarelor de căutare în interesul dvs.
O altă caracteristică a textelor ușor de citit este lungimea lor. Puteți scrie oricât, dacă asta vă este plăcerea. Însă aveți grijă să scrieți în paragrafe nu foarte lungi, cu propoziții de asemenea, rezonabile. Există o vorbă: nu scrie ca un critic de artă! Adică, respectivii critici (inclusiv de literatură) scriu greu de înțeles, cu cuvinte și formulări pe care nu le înțelegeți. Așadar, evitați să fiți critici de artă! Fiți conciși, cu vocabular cât mai comun!
Dacă toate acestea le veți realiza… aveți mari șanse să fiți promovați pe Google. Evident, Express de Banat vă stă la dispoziție și vă ajută…
» Mai multe pe această tematică