Dunca recunoaște că fără Grindeanu și PSD nu se putea! „Într-un rar moment de onestitate!”

dunca presedinte cj cs
1000x100 (2) untitled design set 970x90 px

Caraş-Severinul are, în sfârşit, șansa să atragă investitori, pentru că va fi conectat la coridorul european TEN-T Core odată cu modernizarea infrastructurii feroviare, anunță deputatul Silviu Hurduzeu.

Dacă de cele mai multe ori îi acuză pe social-democrați de toate relele din județ și că l-ar bloca în tentativa lui de a dezvolta Caraș-Severinul, acum, când consilierii județeni au aprobat în unanimitate protocolul de implementare a modernizării liniei de cale ferată care leagă Reşiţa de Timişoara, președintele Consiliului Județean Caraș-Severin, Romeo Dunca, a fost obligat să-și schimbe discursul. Ceea ce l-a luat prin surprindere pe Silviu Hurduzeu, președintele PSD Caraș-Severin, care a comentat: „Este un proiect de 380 de milioane de euro finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, acesta urmând să fie implementat de Ministerul Transporturilor. Rolul decisiv pentru transformarea acestui deziderat în realitate aparţine colegului şi prietenului meu Sorin Grindeanu, care dovedeşte astfel cu prisosinţă că nu şi-a uitat rădăcinile şi că este mai cărăşean decât cei care conduc vremelnic (prost) destinele judeţului nostru. Într-un rar moment de onestitate, până şi PNListul Dunca recunoaşte că, fără PSD, această modernizare/reabilitare nu ar fi putut fi realizată.”

Într-adevăr, Romeo Dunca a vorbit în conferința de presă de la finele primei întâlniri în plen de anul acesta a aleșilor județeni despre rolul esențial pe care ministrul Transporturilor l-a avut în acest proiect. „Fără meritul ministrului Grindeanu nu aveam cum să ajungem aici. Ăsta este adevărul și trebuie recunoscut!”, afirmase președintele CJ.

Banner Forta Dreptei tm 1000x100 1000x100 (4)

Silviu Hurduzeu a mai subliniat două aspecte. În primul rând, viteza crescută cu care Ministerul Transporturilor finalizează lucrări sau începe altele noi în mandatul lui Sorin Grindeanu. Al doilea e legat de șansa reală la dezvoltare pe care Caraș-Severinul o va avea. Aceasta odată cu finalizarea modernizării infrastructurii feroviare. „Pe vremea liberalului Bode, spre exemplu, nici nu îndrăznea cineva să vorbească despre o asemenea posibilitate. Mai ales că există şi acea extensie Voiteni – Stamora Moravița – frontiera cu Serbia, odată realizată lucrarea, sunt şanse bune ca economia judeţului să primească un impuls pozitiv, iar Caraşul să atragă, în sfârşit, investitori, pentru că vom fi conectaţi la coridorul european TEN-T Core.”, a spus parlamentarul PSD.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/