Primăria Lugoj caută o nouă soluție în încercarea de a elimina cozile zilnice, nesfârșite, de la sediul Serviciului Public Comunitar Local pentru Evidența Persoanelor situat în Piața JC Drăgan, lângă Poliție.
Demersul vizează eficientizarea, în principal, a activității de preluare a documentelor necesare pentru tipărirea cărților de identitate, precum și eliberarea acestora. Noua măsură va intra în lucru începând cu data de 1 martie. Primăria Municipiului Lugoj a comunicat că prezentarea pentru depunerea dosarului și efectuarea fotografiei necesare pentru eliberarea cărții de identitate se va face numai prin programare telefonică prealabilă.
Preluarea solicitărilor de programare se va face zilnic, de luni până vineri, între orele 8 – 12, la telefon 0256 352.516, cu maximum 30 de zile înainte de data solicitată. Administrația lugojeană speră ca perioadele lungi de așteptare să devină istorie. Anterior acestei dispoziții Primăria a introdus o programare prin bonuri de ordine, dar soluția nu a adus nicio îmbunătățire pentru reducerea aglomerărilor la ghișeele care vizează preluarea și eliberarea de documente.