Dezinteres din partea timișorenilor de a se înscrie în Programul Rabla Local. Mai puțin de 1.400 de persoane au depus cereri, deși existau fonduri pentru 4.700 de vehicule.
Proprietarii de mașini vechi nu au fost prea interesați să se înscrie în Programul Rabla Local. Primăria Timișoara transmite că au fost depuse mai puțin de 1.400 de cereri, deși au existat fonduri pentru 4.700 de rable.
Înscrierile s-au derulat în perioada 31 iulie – 29 septembrie, așa că Primăria Timișoara anunță că a primit de la Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) lista cu persoanele înscrise în Programul Rabla Local. Lista cuprinde 1.361 de persoane care au înscris 1.395 de automobile în programul de casare a mașinilor vechi.
Timișorenii care s-au înscris în program vor primi prin e-mail notificări cu privire la documentele justificative pe care trebuie să le transmită către Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara, în vederea validării.
„Vă rugăm să respectați instrucțiunile primite de la DFMT, pentru a fi siguri că procedura de validare decurge fără probleme. Pentru a continua procedura, este necesar ca toți cei înscriși să aibă creat cont pe site-ul DFMT. Așadar, îi rugăm pe cei care încă nu au cont creat să se înscrie pe site-ul www.dfmt.ro. DFMT va verifica documentele depuse de persoanele înscrise. În cazul în care acestea sunt conforme cu cerințele programului, beneficiarul stimulentului pentru casare va primi încă o notificare, prin care va fi îndrumat să contacteze Primăria Municipiului Timișoara, în vederea semnării contractului de finanțare. Este important de menționat că numai după semnarea contractului de finanțare cu PMT, beneficiarul stimulentului va putea proceda la casarea autovehiculului uzat la un operator autorizat în acest sens. Ulterior, beneficiarul va avea responsabilitatea de a radia automobilul din evidența poliției și de a încărca actele de casare și de la poliție în aplicația DFMT, pentru a fi scoase din evidențele acesteia. Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara va transmite decizia de scoatere din evidentă a automobilului atât proprietarului, cât și Primăriei Municipiului Timișoara, în vederea virării primei de casare în valoare de 3.000 lei”, a informat Primăria Timișoara.
Pentru Timișoara a fost asigurat un buget care acoperă prima de casare pentru 4.700 de vehicule uzate. Stimulentul acordat pentru casarea și radierea unui autovehicul uzat este de 3.000 de lei, din care 600 de lei sunt din fonduri proprii ale primăriei și 2.400 de lei din finanțarea alocată prin Fondul pentru Mediu.
Timișoara se află pe locul doi, la nivel național, ca număr de autovehicule înscrise în program.
Industria de cybersecurity a trecut de mult de granița unui simplu „lux” tehnologic, a devenit o necesitate absolută într-o lume interconectată, în care riscurile și atacurile cibernetice se multiplică...
Premiera teatrului reșițean, jucată în serile de joi și vineri, spune o poveste banală însă cu ramificații profunde pentru fiecare dintre noi. Regizorul Mark Cristopher Demeter își amintește propria-i...
CYBER FORUM 2024 – Timișoara devine capitala securității cibernetice, pe 14-15 noiembrie, 2024
Tel./Fax: 0355.429.481
WhatsApp: 0723.101.061
contact@expressdebanat.ro
publicitate@expressdebanat.ro
Reșița, Str. Făgărașului Nr. 10
Toate drepturile rezervate. © 2024 Express de Banat. ISSN 2248 – 1281