Direcția Fiscală a Primăriei Timișoara face angajări. Ce posturi sunt vacante

fiscala1
explo 1000x200

Direcția Fiscală a Primăriei Timișoara anunță că scoate la concurs zece posturi vacante, dintre care unul de conducere, iar restul de execuție. Mai precis, se caută un șef Birou Insolvență, auditori, consilieri și un referent.

Zece posturi vacante, dintre care unul de conducere și nouă de execuție au fost scoase la concurs în cadrul Direcției Fiscale a Primăriei Timișoara.

Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara organizează în data de 16 august un concurs pentru funcția de Șef Birou Insolvență, și 9 funcții publice de execuție vacante. Candidatura pentru postul de Șef Birou Insolvență este condiționată de studii absolvite cu diplomă sau studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul Științe Economice, diplomă de master într-unul dintre domeniile – administrație publică, management sau în specialitatea studiilor de bază pentru angajarea în funcție, absolvite cu diplomă sau echivalentă. Vechimea în specialitatea studiilor este de minim 5 ani”, a informat Primăria Timișoara.

Cele nouă funcții publice de execuție sunt: șase posturi de consilieri, doi de auditori și unul de referent.

Dosarele de concurs se pot depune până cel târziu în data de 2 august, la noul sediu al Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara, din Str. Aristide Demetriade, nr. 1, (corp clădire Iulius Mall), la Compartimentul Resurse Umane după următorul program: de luni până joi, în intervalul orar 8.00 – 16.00 și și vineri, între 8-13.30.