Un brand deja în Băile Herculane, Dimitrios n-a primit nicio reclamație în cele 2 decenii de existență, nici măcar de la cei mai pretențioși gurmanzi!
Includerea restaurantului Dimitrios într-o listă de unități de alimentație publică pe care comisarii ANPC le-au depistat cu probleme majore în Caraș-Severin, unele chiar în Băile Herculane, e mai degrabă neinspirată. Și asta pentru că lipsa unei etichete sau a unui grafic de folosire a friteuzei nu pot fi echivalate cu jegul și alimentele alterate descoperite în bucătăriile unor așa-zise restaurante descoperite la controalele ANPC.
Riscul e major însă atunci când se pune atât de ușor o etichetă negativă pe o locație de 3 sau 4 stele, în care s-au investit foarte mulți bani și în care consumatorii chiar sunt respectați. O etichetă negativă nu doar pe restaurantul respectiv, ci pe întreaga stațiune până la urmă. Restaurantul Dimitrios, Pizzeria Grecească Dimitrios, și pensiunea cu același nume, una dintre cele mai frumoase ridicate în Băile Herculane, se bucură la pachet de recunoașterea clienților ce le-au trecut pragul. Câteva grade în minus, într-o anumită zi, într-o vitrină, lipsa unor etichete ce se aplică zilnic de pe o șuncă evident proaspătă și absența unui grafic de folosire a friteuzei sunt deficiențe ce au fost remediate în câteva zeci de minute, dar prejudiciul de imagine suferit se compensează greu, în timp.
„Funcționăm de 21 de ani în Băile Herculane, iar de la Dimitrios nu a plecat nimeni niciodată cu vreo toxiinfecție alimentară sau cu o problemă oricât de mică. Nu am avut nicio reclamație, niciodată, în acest sens. Suntem un nume astăzi în Băile Herculane pentru că niciodată nu am făcut rabat de la calitate, iar clienții noștri o confirmă. Sunt turiști care se întorc an de an în stațiune, revin la noi și se bucură de fiecare dată de preparatele noastre. Nimeni nu a avut vreodată să ne reproșeze ceva. Comisarii ANPC și-au făcut treaba, au constatat câteva deficiențe minore, le-am remediat în câteva zeci de minute și am redeschis pizzeria. E neplăcut că, pentru atâta lucru, suntem prezentați lângă agenți economici care nu-și respectă clienții. Dimitrios Băile Herculane nu merită o etichetă negativă, poate nu suntem perfecți, dar clienții noștri vor avea întotdeauna pe masă ce e mai bun și mai proaspăt!”, au reacționat administratorii Dimitrios.
Imaginile vorbesc și ele de la sine. O bucătărie ca în farmacie, o pensiune ca o bijuterie. Dimitrios parcă merită mai mult. La fel și Băile Herculane!