Digitalizarea continuă! Primăria Timișoara oferă noi servicii online

Primaria Timisoara va avea portal unic

Primăria Timișoara continuă procesul de extindere a serviciilor online pe care le oferă. Astfel, din această săptămână, Direcția Generală de Investiții și Mentenanță va prelua documentațiile doar în format electronic.

Primăria Timișoara continuă procesul de digitalizare. Instituția anunță că începând cu data de 15 martie, Direcția Generală de Investiții și Mentenanță va prelua documentațiile (planuri de situație, planuri de încadrare, planuri de semnalizare, situațiile de lucrări, planșe etc.) doar în format electronic (PDF ce include toate semnăturile și ștampilele necesare) și în format electronic editabil (stereo 70).

Documentele vor fi trimise la adresa de e-mail: primariatm@primariatm.ro în atenția Directiei/Serviciului/Biroului din cadrul Direcției Generale de Investiții și Mentenanță sau preluate la camera 12 cu ajutorul unui dispozitiv USB. Excepții sunt cazurile în care legislația prevede ca anumite documente să fie preluate în format fizic.

Facilitarea relației cu cetățenii, prin digitalizare, este o prioritate a administrației timișorene, care dorește creșterea ofertei de servicii municipale online. Ținta este de reducere a decalajului dintre serviciile online oferite de primărie și cele din mediul privat, astfel încât timișorenii să aibă la dispoziție posibilitatea de a-și rezolva problemele apelând la mijloace electronice, fără a se mai deplasa la sediul instituției”, a informat Primăria Timișoara.

Pentru trecerea la dezvoltarea unor noi servicii online, Primăria Timișoara are în derulare un proiect, în valoare de patru milioane de lei din fonduri europene nerambursabile, de realizare a unui portal unic de interacțiune a cetățenilor și firmelor cu administrația, precum și pentru digitalizarea arhivelor instituției.

 

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/