De ce e toata lumea obsedată de gecile The North Face?

north face geacă
po 1000x100px (3) untitled design set 970x90 px

Sigur ai văzut și tu în jurul tău o mulțime de adolescenți sau chiar adulți care poartă o geacă The North Face. Și asta nu se întâmplă doar în prezent. Încă de acum câțiva ani aceste geci pentru bărbați mai ales sunt la modă.

La începutul anilor 2000, haina era mult mai ieftină decât este acum, (încă ridicol de scumpă la acea vreme), dar majoritatea indivizilor o purtau pentru materialul său bogat și consistența în menținerea caldă a purtătorului în timpul iernii friguroase.

Făcând acest lucru, jacheta Nuptse a devenit de-a lungul anilor o emblemă pentru liceeni și tineri studenți. Acest lucru este o dovadă a modului în care aceste geci nu s-au demodat niciodată, la fel ca gecile de piele pentru bărbați. Jacheta Nuptse a fost întotdeauna purtată de oameni din întreaga lume, contribuind întotdeauna la extinderea continuă a îmbrăcămintei stradale ca sector popular al modei. Aceste geci nu s-au schimbat niciodată sau, dacă este ceva schimbat, au crescut în popularitate cu ritmuri fără precedent, continuând să fie purtate în ciuda majorității demografice în vârstă.

Ceea ce a fost cândva o îmbrăcăminte care a fost prioritizată pentru funcționalitatea sa, acum este una dintre cele mai îndrăgite geci ale unei generații. Cum a devenit așa? Continuă să citești și află totul despre jachetele The North Face.

O privire în lumea gecilor The North Face

The North Face a început inițial în 1966 ca un mic magazin de vânzare cu amănuntul, fondat de doi pasionați de drumeții, Susie și Douglas Tompkins, în San Francisco, care doreau să-și urmeze pasiunea în îmbrăcămintea exterioară și echipamentul de munte. În doi ani, marca s-a mutat dintr-o parte a golfului San Francisco în cealaltă, proiectând și producând propriul său brand cu echipamente tehnice și articole de îmbrăcăminte, în timp ce construiește o comunitate de sportivi pasionați de ieșirile în aer liber.

În anii ’80, a adaptat îmbrăcămintea și echipamentul pentru lumea schiului, iar apoi, în anii ’90, a lansat seria Tekware, care a introdus produsele pentru alpinism și rucsacii pentru drumeții și pasionații de aer liber în general.

Cunoscută ca epoca de aur a mărcii, brandul și-a lansat colecțiile de geci The North Face, inclusiv Nuptse Jacket, în anii ‘90, care și-au consolidat reputația încă din momentul lansării. În orașe mari precum New York, publicul a fost găsit purtând noile achiziții cu mândrie, rapperii și cântăreții lor preferați purtând-o la concertele lor. În acest timp, au scos 8 jachete de culori diferite, toate lăudate pentru designul tehnic, calitatea și flerul la modă.

Acest lucru a introdus Boosting, o gamă care a devenit rapid îndrăgită de scriitori de graffiti din New York, care erau deja cunoscuți pentru că furau vopsea spray încă din anii 1970. Această gamă include acum articole de îmbrăcăminte și piese scumpe, inclusiv jacheta Nuptse. Artiștii graffiti foloseau jachetele manipulând spațiul din interior în care puteau încăpea cutii furate, un risc de lux care a făcut ca marca să se înrădăcineze în îmbrăcămintea de stradă.

1000x100 casinoherculane by sungarden gif card de energie dacus 1000x100

Geci The North Face realizate în colaborări

Acum, compania este strâns asociată cu îmbrăcămintea de stradă, chiar mai mult decât îmbrăcămintea exterioară sau echipamentul de munte. La nivel global, brandul a luat cu asalt industria modei, prin utilizarea și manipularea colaborărilor, inclusiv cu marile case de îmbrăcăminte stradală Supreme și Sacai.

În fiecare an, Supreme a colaborat cu The North Face, creând imprimeuri cu leopard, hărți multicolore și imprimeuri inspirate de bande, toate într-un mod tipic Supreme. Ca parte a colecțiilor Supreme, există omagii clare față de experiența brandului The North Face în designul echipamentelor, solidificând călătoria continuă a mărcii The North Face în îmbrăcămintea de stradă, ca jucător esențial în identitatea subcomunităților.

Gecile cu umplutură de puf astăzi continuă să fie puternic inspirate de jacheta Nuptse, aproape într-o manieră ironică, datorită interpretărilor greșite clare din partea purtătorilor – nimeni nu o mai poartă pentru alpinism.

În prezent, toată lumea poartă The North Face. Poți vedea o mulțime de tineri care poartă jacheta Nuptse, încorporând estetica streetwear cu pantalonii lor evazați și o pereche de Doc Martens în marile orașe din întreaga lume. Capacitatea mărcii de a-și populariza hainele, rămânând fidelă etosului original al mărcii, demonstrează versatilitatea pe care o au aceste articole de îmbrăcăminte, consimțând la supraexpunerea continuă (sau la aventura de succes) în designul său original.

Apetitul pentru cumpărătorii de modă de a cumpăra o jachetă North Face continuă să crească și nu pare să încetinească prea curând. Cu brandul care se adresează unui public larg, datorită capacității sale de a rămâne neutru din punct de vedere al genului, practic poți oricând să vezi pe cineva care arată ca tine purtând una dintre jachete. Chiar dacă brandul continuă să facă campanii publicitare care se concentrează pe demografia originală a pasionaților de outdoor, implicațiile subculturale pe care brandul le-a consolidat prin explorarea îmbrăcămintei stradale continuă să aducă cerere.

The North Face sunt peste tot! Și asta înseamnă că te poți bucura de gecile lor în magazinele online de încredere.

 

versay aprilie 980x120 px banatica 1000x100
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/