CUPRA a deschis la Timișoara un nou showroom CUPRA Garage, al doilea din România

showroomcupratimisoara img principal

Brandul CUPRA, care țintește poziționarea între primele 100 cele mai bune mărci globale până în 2030, își dorește să le ofere clienților săi experiențe unice și memorabile, extinzându-se la nivel național în acele medii urbane pentru care marca și noile sale modele au fost și sunt create, recunoscând, astfel, potențialul pieței.

Al doilea showroom CUPRA Garage lansat în România, la Timișoara, este un spațiu unic, care oferă o perspectivă clară în ceea ce privește viziunea mărcii: un brand provocator, urban și independent. Noua locație se evidențiază prin elementele de design ȋn culoarea cuprului, care subliniază unicitatea și eleganța modelelor acestei mărci. Inaugurarea noului showroom este prilejul perfect pentru CUPRA de a afirma, încă o dată, că este un brand puternic și inovator, care își propune să se extindă și să-și facă noul concept cunoscut, atât la nivel național, cât și internațional.

CUPRA devine rapid un brand global, dezvoltând în cei 5 ani de existență o rețea de distribuție puternică, ce a reușit să vândă în anul 2022 un număr de 152.900 autovehicule, față de 16.200 vândute ȋn anul 2020. Astfel, CUPRA Formentor, cu 97.600 vânzări, și modelul electric CUPRA Born, cu 31.300 de vânzări, se detașează ȋn topul celor mai dorite modele, în concordanță cu creșterea exponențială a mărcii.

„Atunci când selectăm un oraș pentru a deschide o nouă locație este nevoie de o abordare strategică, deoarece trebuie să fie recunoscut totodată și potențialul pieței unde se face lansarea. CUPRA este un brand neconvențional, iar CUPRA Garage este un element cheie în strategia acestuia de implementare locală. Dorim să generăm experiențe unice și emoționale, iar faptul că avem propria noastră locație în showroom-ul CUPRA Garage din Timișoara confirmă faptul că ne transformăm ambiția în realitate”, a declarat Horațiu Moldovan, Brand Manager CUPRA România.

Noul showroom CUPRA Garage din Timișoara este situat în Calea Lugojului 136 – Ghiroda, locație pe care cei din județul Timiș o cunosc deja de 15 ani. Este vorba despre PORSCHE TIMIȘOARA – distribuitor autorizat multimarcă al grupului Volkswagen AG, ce face parte din rețeaua Porsche Inter Auto. Porsche Timișoara oferă de acum încolo o experiență exclusivă a mărcii CUPRA, un spațiu unde fiecare viitor client se va bucura din plin de cele mai noi modele CUPRA și de o atmosferă specifică brandului.

Performanța pură, tehnologia concentrată pe utilizator, dar și designul sofisticat sunt doar câteva din caracteristicile brandului CUPRA, care se regăsesc în noua locație. Ambianța este concepută pentru a reda sentimentul de entuziasm și atractivitate contemporană pe care îl ai atunci când conduci o CUPRA.

„Porsche Timișoara este deja de 15 ani o adresă foarte cunoscută clienților din vestul țării pentru toate mărcile Grupului Volkswagen. Ne bucurăm să adăugăm în portofoliul nostru emblematica marcă CUPRA, cea mai nouă marcă a Grupului, un spirit dinamic, modern și neconvențional, cu modele extrem de atrăgătoare, atât electrice, cât și cu motoare convenționale. Așa cum noul CUPRA Garage respectă întru totul cerințele funcționale și estetice ale mărcii, ca spațiu de primire și interacțiune cu clienții, așa ne vom asigura că respectăm standardele CUPRA și în materie de întreținere și service, obținând toate certificările internaționale necesare. Date fiind vânzările pe care le-am înregistrat până acum, cu bestsellerul Formentor, suntem convinși că marca va fi foarte bine primită în vestul țării și ne bucurăm să fim noi cei care o vom pune la dispoziția fanilor și clienților”, completează Dragan Popadici – Director Executiv Porsche Timișoara.

draganpopadici 2

Performanță electrică la cel mai înalt nivel

În prezent, în showroom este expus modelul CUPRA Formentor VZ5, cel mai puternic model al mărcii de până acum, iar în perioada imediat următoare, acestuia i se va alătura și CUPRA Born – o mașină 100% electrică. Performanța și electrificarea sunt caracteristici fundamentale ale mărcii CUPRA, piatra de temelie pe care vor fi construite toate modelele viitoare.

Prima mașină 100% electrică a brandului, CUPRA Born a fost lansată în anul 2021, dând, astfel, startul ofensivei electrice a mărcii. Born s-a bucurat de succes ȋncă de la momentul lansării oficiale, fiind unul dintre cei șapte finaliști la premiile European Car of the Year 2022. Acesta a fost al doilea an consecutiv în care CUPRA a fost selectată, după nominalizarea Formentor în 2021.

Marca se pregătește în prezent pentru cea mai mare ofensivă de produse din istorie, care va începe în 2024 cu lansarea CUPRA Tavascan și CUPRA Terramar, urmată de CUPRA UrbanRebel în 2025. Aceste noi modele vor permite mărcii să intre pe noi segmente și piețe și să-și atingă obiectivul pe termen mediu de a vinde 500.000 de mașini pe an.

CUPRA are ca obiectiv poziționarea ȋntre primele 100 cele mai bune mărci globale până în 2030, iar pentru a atinge acest obiectiv, va fi susținută de cel puțin șase pârghii de creștere sustenabilă. Ȋntre acestea este inclusă și globalizarea mărcii. Ȋn acest an, CUPRA intenționează să deschidă noi locații CUPRA GARAGE ȋn Berlin, Madrid, Manchester și Paris. De asemenea, parte a obiectivului declarat de a deveni un brand global, CUPRA analizează în prezent intrarea în America de Nord.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/