Cum eliberează Primăria Reșița actele de identitate?

În vederea deservirii cu operativitate a cetăţenilor municipiului Reşiţa şi ai comunelor arondate, Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor aduce la cunoștința cetăţenilor următoarele:

– termenul de eliberare a actelor de identitate este de 7 zile calendaristice de la data depunerii cererii (în cazurile în care nu se necesită verificări suplimentare)

– termenul de eliberare a actelor de identitate provizorii, înscrierea menţiunilor de reşedinţă, eliberarea de formulare E401-partea B privind componenţa familiei, în vederea acordării prestaţiilor familiale, precum şi pentru eliberarea de adeverinţe este de 5 zile calendaristice de la data depunerii cererii.

Aceste termene sunt aplicabile în cazul unei bune funcţionări a Sistemului Național Informatic de Evidență a Persoanelor.

Primăria Reșița anunță că nu se percep taxe de urgenţă pentru eliberarea actelor de identitate şi nici taxe pentru completarea formularelor europene E401.

Programul de lucru cu publicul al Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor din subordinea Consiliului Local al Municipiului Reşiţa este următorul:

– luni, marţi, joi, vineri: 08:30-13:30, 15:00- 16:30;

– miercuri: 08:30-13:30, 15:00 – 18:30.

Sediul Serviciului se află situat pe str. Libertăţii nr. 18-20 (fostul sediu Romtelecom din zona centrală a oraşului).