Dacă ești în căutarea unui nou smartphone, s-ar putea să visezi cu ochii deschiși la un model iPhone sau Samsung Galaxy care ar putea să îți distrugă bugetul. Îți recomandăm însă să apelezi la OPPO, o marcă de buget care vinde telefoane ieftine cu un aspect elegant și un preț redus.
Piața smartphone-urilor este saturată, iar inovația este cheia pentru ca fiecare producător să se evidențieze în competiție. În afară de Apple și Samsung, producătorii chinezi de echipamente originale au fost în prima linie a inovației, iar unul dintre aceștia este OPPO, care este în frunte cu inovații în domeniul opticii și al tehnologiilor de încărcare rapidă. În abordarea sa dedicată, de-a lungul anilor, OPPO a fost înaintea concurenței datorită accentului pus pe cercetare și dezvoltare și a angajamentului față de excelență, care a găsit fani în special în rândul milenarilor și al tinerilor adulți.
Însă înainte de a te angaja să cumperi un smartphone OPPO, trebuie să cântărești următoarele argumente și apoi să iei o decizie informată.
Iată cinci lucruri bune la brandul OPPO:
Și-a făcut un nume de marcă
Fiind o companie care și-a început călătoria în domeniul tehnologiei cu fabricarea de aparate care redau Blu-rays și MP3-uri digitale, OPPO a parcurs un drum lung. În prezent, se regăsește cu regularitate în topul celor mai mari cinci dezvoltatori de smartphone-uri la nivel global.
După ce a acaparat piața asiatică, călătoria lui OPPO continuă să fie extraordinară. Acum își face simțită prezența la nivel internațional, oferind clienților din Australia, Marea Britanie și Europa telefoane mobile excelente care se mândresc cu caracteristici inovatoare și o integrare hardware, software stabilă.
OPPO și-a construit o imagine în care telefoanele elegante, camerele foto impresionante și opțiunile de încărcare rapidă ale mărcii fac din acestea o alegere populară pentru clienții care doresc telefoane cu multe funcții la un preț rezonabil.
Optica impresionantă este un punct forte
Cunoscută cel mai bine pentru inovația sa în domeniul senzorilor de imagine pentru telefoane mobile, OPPO a fost pionier în numeroase tehnologii de camere foto. La activ se numără prima cameră foto sub ecran, camera foto motorizată (OPPO N1), funcția AI-beautification și chiar camera cu zoom hibrid 10x. Pe o piață în care a fi diferit este greu de realizat, OPPO a reușit să ofere clienților o aromă diferită cu camerele sale.
Această abordare a propulsat OPPO într-un spațiu în care și-a croit o nișă pe care o crește cu aplecarea sa constantă spre inovație.
OPPO a dezvoltat smartphone-uri din gama medie cu capacități ale camerelor foto care se potrivesc cu cele ale flagship-urilor, iar compania continuă să inoveze într-un ritm accelerat.
Cunoaște bine clienții
Durata lungă de viață a bateriei și un procesor bun au fost cele mai dorite caracteristici ale smartphone- urilor, dar moda din ce în ce mai mare – la tinerii adulți – de a-și documenta viața pe platformele de socializare a propulsat o cameră mai bună ca fiind a treia cea mai importantă caracteristică pentru a determina alegerea smartphone-ului. Acesta este motivul pentru care inovația în materie de camere
mobile este un obiectiv primordial pentru OPPO.
Compania își înțelege clienții-țintă și, având în centrul atenției adulții tineri, smartphone-urile sale de buget și de gamă medie includ camere excelente – uneori cu caracteristici ingenioase – pentru a atrage populația Instagram și Snapchat. Această abordare este vizibilă și prin strategia de marketing agresivă a companiei; campaniile sale sunt foarte concentrate pe cerințele tinerilor și ale milenialilor, în special pe cei obsedați de selfie și de social media. Indiscutabil, toate mărcile se concentrează excesiv pe camerele mobile, dar nu ar fi o exagerare să spunem că OPPO a excelat în acest departament cu cei mai buni senzori din clasa sa pe smartphone-urile din gama medie și accesibile.
În ciuda șanselor, a ales în mod special tinerii
Combinând camere excelente, specificații impresionante și o baterie bună, smartphone-urile OPPO sunt croite pentru tineri. Astfel, piețele cu o populație tânără mai mare sunt ținta sa principală.
Avansat în cursa pentru design
OPPO nu se ocupă doar de inovațiile în materie de camere foto; de fapt, compania pune un accent substanțial pe imaginarea de noi modele și pe viitorul factorilor de formă ai smartphone-urilor. Căutarea sa neîncetată de inovație, pentru a oferi tehnologie la prețuri accesibile unei baze de utilizatori mai mari, se reflectă în cele peste 65.000 de brevete pe care compania le are în palmares.