Furnizorul de energie electrică şi gaze naturale CEZ Vânzare le recomandă clienţilor săi să apeleze la canalele alternative de comunicare pentru soluţionarea tuturor solicitărilor în relaţia cu furnizorul, din confortul de #acasă. Pentru clienţii de peste 65 de ani, CEZ Vânzare a pregătit un număr de telefon dedicat, cu tarif normal în reţelele naţionale.
Clienţii CEZ cu vârste de peste 65 de ani vor putea lua legătura cu furnizorul CEZ Vânzare prin intermediul unei noi linii telefonice – 0318 222 842, în intervalul orar 08.00 – 20.00, disponibilă până la jumătatea lunii iunie. Apelarea numărului dedicat clienţilor de peste 65 de ani va face legătura directă cu un operator de call center, fără a mai intra în meniul IVR Dynamic (asistentul vocal interactiv).
Ideea de a le oferi clienţilor cu vârsta peste 65 de ani o modalitate nouă de a dialoga cu furnizorul CEZ Vânzare a venit ca o măsură suplimentară de protecţie a acestei categorii de clienţi în contextul pandemiei actuale, dar şi ca o opţiune care le asigură informaţiile de care au nevoie, din confortul de acasă.
În ceea ce priveşte comunicarea cu întreg portofoliul de clienţi CEZ Vânzare, canalele de comunicare alternative puse la dispoziţie de furnizor sunt: Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ (mai multe informaţii despre funcţionalităţi disponibile aici) și Info Linia CEZ – 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric). Acest lucru se poate realiza prin chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/, care este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00. De asemenea, printre alte canale de comunicare, se numără și: completarea formularului de înregistrare al sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form, corespondenţa scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro sau numărul de fax: 0248 524 834.
Totodată, furnizorul CEZ Vânzare îşi încurajează clienţii să folosească sistemele de plăţi online pentru plata facturilor (portalul My CEZ sau mijloacele de plată de tip internet banking, puse la dispoziţie de unităţile bancare). Mai multe detalii despre metodele de plată puteţi regăsi accesând secţiunea Modalităţi de plată, din website-ul www.cez.ro
Este important de menţionat faptul că începând de luni, 18 mai, Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare au fost redeschise cu respectarea strictă a unor reguli de protecţie, în beneficiul mutual al angajaţilor şi clienţilor. Astfel, furnizorul a optat pentru limitarea numărului de persoane care au acces simultan în Centre precum şi a numărului de funcţionari disponibili.