Căldură şi furtuni, între aceste date se mişcă România azi. Între altele, e pe cale să nu se mai mişte deloc. De exemplu, aţi aflat de marea biruinţă a Guvernului. Anume, privatizarea CFR Marfă. Ei bine, noul proprietar e tot o firmă românească, Grupul CFR Marfă Român, care a înhăţat 51 la sută din acţiuni. Dar e o mică problemă. Deţinând acest procent, CFR Marfă Român obţine acum monopolul transportului de marfă în ţara noastră, ceea ce legea interzice. O firmă poate obţine maxim 40 la sută. Aşadar, Consiliul Concurenţei şi-a băgat nasul şi dracu ştie ce o mai ieşi de aici. Interesant este că ministrul Transporturilor, Fenechiu, habar n-a avut de chestia asta, ceea ce demonstrează că e şi penal, şi incompetent. Iată motive suficiente pentru Victor Ponta să-i facă pe plac lui Băsescu şi să-l zboare din Guvern, înainte de a primi vreo condamnare. După această privatizare făcută cu picioarele, urmează privatizarea Poştei Române. Sau cel puţin se încearcă. Au fost mai mulţi pretendenţi, dar toţi au rupt-o la sănătoasa, ca un poştaş în ploaie, după ce au aflat ce datorii are societatea. Aşa că nu există decât o soluţie, ca şi în alte cazuri. Ştergerea datoriilor istorice de către stat. În acest caz, stau şi mă întreb: dacă firmele sunt curate lacrimă, nu mai au un leu datorii la stat, de ce mai trebuie oare să le mărităm? Nu mai sunt găuri negre, n-avem decât să le asigurăm un management corect şi să le păstrăm pentru noi. Nu mai sunt concediate atâtea mii şi mii de oameni. Nu vi se pare normal şi corect? Dar ce mai e normal şi corect în ţara asta? Doar un ghicitor în stele ar putea să spună. Şi acela, doar mergând la chioara. La un capitol stăm totuşi bine. Revizuirea Constituţiei e gata. Cică are 160 de articole modificate faţă de vechea Constituţie. Să le vedem şi mai vorbim.