Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a fost primit cu entuziasm de către consumatorii români, reușind, la o lună de la lansarea sa pe piața din România, să trezească pofta de relaxare a cumpărătorilor, invitându-i la o bere cu un gust echilibrat pentru o pauză binemeritată.
Caraiman este construit în jurul ideii de serenitate. Elementele vizuale inspirate din natură, împreună cu gustul său echilibrat și prețul accesibil, o fac o bere perfectă pentru un profil specific de consumatori, al bărbaților de peste 35 de ani ce sunt statornici și cu picioarele pe pământ.
Din studiile derulate de Bergenbier S.A., 80% din consumatori au nevoie de un ritm de viață mai puțin alert. Caraiman vine ca răspuns la această nevoie, aducând pe piață un produs dedicat pauzelor binemeritate într-o lume mereu în mișcare.
Strategia de comunicare a brandului Caraiman este una integrată, ce cuprinde toate canalele relevante. Începând cu luna Martie, noul produs din portofoliul Bergenbier S.A. a fost promovat activ, atât la televizor, în presă, cât și în mediul online. Selectarea atentă a endorserilor de brand, inclusiv a celebrului actor Florin Piersic, a fost o alegere strategică care subliniază misiunea brandului – să le ofere oamenilor momente de pauză.
Caraiman are planificate mai multe surprize și campanii în mediul digital, pe parcursul anului, iar în magazine, accentul este pus pe experiențe impecabile și promoții on-trade și off-trade.
Caraiman este o bere cu 4,6% alcool, disponibilă atât la doză de aluminiu și sticlă de 0,5l, cât și la sticlă de 0,33l, PET și KEG. Toate variantele de împachetare, inclusiv multi-pack, se găsesc începând din luna martie în România, în magazinele off-trade și on-trade.
Despre Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploiești şi o rețea performantă de distribuție națională. Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei.
Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are din 2023 în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.
Despre Molson Coors
De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele.
Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă, care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei și de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaților, consumatorilor, comunităților și mediului se reflectă în Our Beer Print și în obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitați molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.