Caniculă afară, chin în autobuze. Singura soluție: tramvaiul!

casinoherculane by sungarden alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24

Nimeni nu contestă faptul că pe timp de vară, când temperaturile depășesc 30 de grade, călătoria cu mijloacele de transport în comun din Reșița este un adevărat chin. Din păcate, autobuzele nu au un sistem de climă adecvat, însă totul se va schimba odată cu revenirea tramvaiului.

Ar fi absurd ca cineva să spună că în prezent în autobuzele din Reșița este plăcut pe timp de zi, când temperatura din exterior depășește 30 de grade Celsius. De altfel, este un subiect de actualitate în fiecare vară. Nici autobuzele care au circulat pe străzile orașului de-a lungul timpului, nici vechiul tramvai nu au putut oferi călătorilor condiții ca la carte. Fapt pe care inclusiv reprezentanții societății Transport Urban Reșița îl recunosc.

„Avem o mică problemă cu climele pe care o știm. Acele autobuze albastre, pe măsură ce se încălzește, le scoatem din circulație. Nu se poate rezolva. Am căutat, ele nu suportă tehnic niște clime așa cum ne-am dori. Ele au climă, au avut dintotdeauna climă. Nu au avut o climă funcțională pentru 35 de grade.”, ne-a declarat Dănuț Jurubescu, directorul TUR.

promovare banner maxagro Muzeul TM

În ceea ce privește autobuzele roșii, cele mai scurte, au o climă ceva mai bună, însă în niciun caz așa cum ar trebui să fie. De ce? „Un autobuz de transport local care oprește din 500 în 500 de metri și care stă cu ușile deschise 30 de secunde, 1 minut, două nu va avea niciodată clima pe care o are un autocar, este imposibil. Oricum aceste mașini sunt prevăzute ca diferența dintre interior și exterior să fie de maximum 5 grade. Toți ne-am dori, eu sunt primul care își dorește servicii bune.”, mai spune Jurubescu.

Cu siguranță, odată cu repunerea pe șine a tramvaiului, un tramvai nou de această dată, lucrurile se vor schimba radical. „Tramvaiele funcționează pe alt sistem, totul este electric, este puțin altceva. Aceste clime care sunt pe autobuze sunt niște lucruri suplimentare, ele sunt suprasolicitate ca să reușească să scadă temperatura cât de cât în interiorul autobuzului. Orice am face tot nu e suficient, din păcate, dar o să avem tramvaie noi, frumoase și autobuzele electrice, dar baza până la urmă vor fi tramvaiele pentru că tramvaiele vor acoperi orașul, autobuzele electrice vor face trasee exterioare, conexe, bulevardul Muncii, Calea Timișoarei, Moniom, Țerova și celelalte rute, iar orașul va fi bine gestionat de tramvaie.”, a dat asigurări Dănuț Jurubescu.

1000x100 (2) STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/