CAMPANIE: Herculane renaşte!

casinoherculane by sungarden

“Perla Banatului” are de mai bine de un deceniu, în care a fost tratată cu atâta indiferenţă şi bătaie de joc, o etichetă negativă. Staţiunea de pe Valea Cernei este descrisă în continuare prin termeni de genul “dezastru” sau “paragină”, în ciuda faptului că, de doi-trei ani încoace, aceasta dă semne că va redeveni ce a fost cândva.

Cotidianul Express de Banat demarează campania “Herculane renaşte!”, prin care doreşte să aducă în atenţia dumneavoastră lucrurile pozitive care se întâmplă în ultima vreme în cea mai veche staţiune balneară din ţară. Privatizarea din 2001 nu a adus nimic bun pentru Băile Herculane, staţiunea de care Împărăteasa Sisi anunţa că s-a îndrăgostit ajungând o ruină. De doi-trei ani încoace, se tot vorbeşte de reconstrucţia acesteia şi îmbucurător este că, încet dar sigur, “Perla Banatului” scapă de praf.
În cadrul campaniei “Herculane renaşte!”, cotidianul Express de Banat va prezenta proiectele care se pregătesc pentru staţiunea de pe Cerna sau care sunt deja în derulare. Totodată, vom aduce în atenţia dumneavoastră investiţiile importante făcute de mediul privat la Herculane. Chiar dacă scopul campaniei este acela de a arăta lucrurile bune care se întâmplă la Băile Herculane, Express de Banat nu va ocoli obstacolele care încă stau în calea renaşterii staţiunii. Rămâneţi pe www.expressdebanat.ro şi nu ezitaţi să vă spuneţi părerea!

publicitate online in ziar Express de Banat
publicitate ziar expresb 1000x100 pizzeria Dimitrios 1000x100

1000x100 untitled design set 970x90 px
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/