După opt ani de administrație liberală, sunt zone în Reșița cu zero investiții, a constatat Bogdan Gaiță, după ce a luat orașul la pas.
Candidatul AUR pentru Primăria Reșița trage o concluzie amară, după ce în ultima lună a vizitat municipiul în lung și-n lat. Bogdan Gaiță spune că administrația condusă de Ioan Popa s-a preocupat doar de zona centrală și de bulevardul principal, uitând de celelalte cartiere din oraș, unde nu există străzi asfaltate, locuri de joacă pentru copii, spații de recreere sau parcări amenajate corespunzător.
„Luând orașul la pas, am constatat că sunt zone care nu au beneficiat de nicio investiție. În Reșița e precum zicala «afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul». Oamenii se plâng că nu au un loc de joacă adecvat pentru copii. În zona Muncitoresc, spre exemplu, sunt o grămadă de copii care se joacă în condiții improprii. Leagăne vechi de 100 de ani, iarbă crescută în exces. În zona Catanga a fost un loc de joacă, care nu mai există astăzi, pentru că Primăria Reșița l-a desființat. Ca să nu mai vorbim de haosul cu parcările dintre blocuri, care nu au asfalt, nu sunt amenajate corespunzător, oamenii parchează pe trotuare, pe iarbă, pe unde apucă. Sunt multe probleme de rezolvat în Reșița, pe care le voi face eu și echipa mea după 9 iunie. Din păcate, administrația Popa s-a axat doar pe bulevardul principal, iar de restul reșițenilor a uitat!”, spune candidatul AUR pentru Primăria Reșița.
Bogdan Gaiță a identificat probleme și pe Calea Timișoarei, unde, potrivit acestuia, lucrările realizate de cei de la Porr au fost făcute de mântuială. Gaiță este revoltat și de modul în care au fost trasate marcajele pietonale în Govândari și zona Triaj.
„Mi se pare inadmisibil ca asfaltul turnat acum o lună pe Calea Timișoarei să fie decopertat pentru a pune unul nou. Nu e posibil așa ceva! Să ne uităm doar la cum lucrează compania Porr în Austria și cum a lucrat aceasta la Reșița. Tot sparge, tot reface. Păi e clar că nu mai e lucrare nouă! Dar la noi merge și așa, pentru că aceasta este mentalitatea noastră. Nu, așa nu merge, și nu este normal. Dacă faci o lucrare, fă-o cum trebuie. Să nu mai vorbim de marcajele rutiere din Govândari și Triaj, care sunt un pericol real, atât pentru pietoni, cât și pentru șoferi. Nu este posibil să trasăm niște marcaje rutiere fără nicio logică. De exemplu, în Triaj este un marcaj pe mijloc întrerupt, care, la un moment dat, se termină într-un stâlp, acolo este un haos de nedescris. După părerea mea, întreaga lucrare pe proiectul tramvai a fost prost executată, iar singurii care vor avea de suferit vor fi reșițenii”, mai spune Bogdan Gaiță.
(PE)