Blocul Fetelor din Reșița își poate primi locatarii

blocul fetelor

După aproape trei ani de lucrări, clădirea de pe Bulevardul A.I. Cuza din Reșița își deschide ușile pentru noii locatari. Imobilul devine casă pentru ONG-urile din oraș.

Lucrările de reabilitare ale imobilului cunoscut de reșițeni drept Blocul Fetelor s-au încheiat. De la demararea lor, clădirea în suprafață de aproape 3.000 de metri pătrați a trecut printr-o amplă transformare. A fost recompartimentată, iar în prezent dispune de încăperi multifuncționale pentru cursuri, seminarii, dar și de săli pentru organizarea de ateliere pe tematici diverse. Noile spații vor fi ocupate de ONG-urile din oraș. Lucrările de reabilitare și modernizare ale clădirii au fost realizate de Primăria Reșița cu fonduri europene și au durat aproape trei ani.

Am finalizat lucrările la Blocul Fetelor și sunt foarte mulțumit de ceea ce am realizat prin acest proiect! Îi felicit pe toți cei implicați în modernizarea acestei clădiri, un reper important pentru orașul nostru. Spațiile din această clădire vor fi ocupate de ONG-urile din Reșița. Ne dorim să creăm un HUB socio-cultural, unde, în special, tinerii să își poată desfășura activitățile și să colaboreze pentru implementarea proiectelor destinate comunității. Este esențial ca tinerii din Reșița să se implice activ, să inițieze proiecte și să contribuie la dezvoltarea orașului nostru”, a anunțat primarul Ioan Popa.

sali recompartimentate blocul fetelor

Întregul spațiu a fost modernizat și recompartimentat

Pentru ca acest spațiu să fie administrat corespunzător și îngrijit, municipalitatea caută un manager/administrator căruia să îi revină următoarele responsabilități: gestionarea spațiilor destinate exclusiv ONG-urilor; administrarea spațiilor comune (săli de conferințe, zone pentru activități etc.), monitorizarea indicatorilor de sustenabilitate și atingerea obiectivelor proiectului; promovarea activităților desfășurate în cadrul spațiului socio-cultural Blocul Fetelor și menținerea relațiilor cu furnizorii de utilități și servicii de mentenanță.

Persoanele interesate să ocupe acest pot trebuie să aibă studii superioare, experiență profesională de cel puțin 3 ani în domeniul managementului sau al administrării afacerilor, cunoștințe avansate de operare PC, nivel cel puțin mediu de cunoaștere a unei limbi străine și abilități gospodărești, abilitate ce constituie un avantaj, după cum susțin reprezentanții Primăriei Reșița.

Cei interesați sunt încurajați să trimită CV-ul și o scrisoare de intenție la ADLR, la adresa de e-mail:oana.borza@adlr.ro până la data de 30 noiembrie 2024.

interioare blocul fetelor

Noile încăperi vor fi ocupate de ONG-urile din oraș

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/