Sistemul de e-ticketing din Timișoara nu este funcțional, la această dată, din cauza unor probleme tehnice. Călătorii ar putea beneficia din nou de serviciile STPT abia de luna viitoare, spun reprezentanții Societății de Transport Public.
Practic, în această perioadă, emiterea de noi carduri de călătorie şi încărcarea celor deja emise cu noi titluri de călătorie este imposibilă.
„Sistemul actual de e-ticketing a fost implementat în 2008 de UTI Group, vechimea ridicând probleme în asigurarea componentelor hardware şi în ceea ce priveşte partea software. Preconizăm ca problemele cu care ne confruntăm să fie rezolvate în cursul zilei de marţi, 01.11.2022.”, au transmis reprezentanții STPT.
Utilizatorii serviciului public au la dispoziţie următoarele alternative pentru achitarea călătoriei pe mijloacele de transport: biletul clasic pe suport de hârtie, legitimaţia de o zi, SMS-ul, plata cu cardul bancar contactless la POS-urile din mijloacele de transport, aplicaţiile 24pay şi MobilWallet.