Auchan a ajuns la majorat! În urmă cu 18 ani, în România s-a deschis primul magazin. Cu această ocazie, clienților li s-au pregătit peste 1.000 de oferte și reduceri senzaționale.
Auchan România sărbătorește, în luna octombrie, 18 ani de prețuri mici zi de zi, de parteneriate durabile cu producători locali, de inovație și responsabilitate cu o sărbătoare de oferte.
În prezent, Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, șapte hipermarketuri ATAC Hiper Discount, șapte supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, trei magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro.
„În Timișoara avem cinci magazine Auchan, două supermarketuri, în Moșnița și Buziaș, un magazin ATAC, care este cel mai nou concept al nostru și două hipermarketuri clasice, de la Iulius Mall și cel din Calea Aradului”, a declarat Anca Drăghiciu, Director de Zonă Auchan Timiș. De asemenea, în 16 stații Petrom din județul Timiș sunt deschise magazine de proximitate MyAuchan.
Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,6 miliarde de euro în 2023, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerț omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse și un concept de discount responsabil, cu toate prețurile mici, zi de zi.
„Ca și misiune ne propunem să facem dorite și accesibile unui număr cât mai mare de oameni produsele și serviciile noastre bazate pe o alimentație sănătoasă și grijă față de mediul înconjurător. În anul 2006, am deschis primul magazin Auchan Titan, în București. În perioada 2007 – 2013, deschidem în țară 11 hipermarketuri Auchan, printre care și la Timișoara. (…) Astăzi, sărbătorim 18 ani de Auchan în România. Suntem unul dintre cei mai mari angajatori din România și o spunem cu mândrie, pentru că avem deja doi ani la rând în care suntem nominalizați ca angajatori de top. Avem peste 7.000 de angajați”, a afirmat Robert Vereș, directorul magazinului Auchan de la Iulius Mall Timișoara.
Până în data de 22 octombrie, cu ocazia sărbătorii a 18 ani de Auchan în România, în toate magazinele clienții vor putea beneficia de peste 1.000 de oferte, promoții puternice și avantaje extra prin cardul de fidelitate MyCLUB Auchan. Mai mult, retailerul își sărbătorește majoratul cu o tombolă aniversară în cadrul căreia este oferit marele premiu în valoare de 18.000 euro și readuce în magazine o nouă ediție a Cărucioarelor Misterioase.
„Este un moment de bucurie și de recunoștință pentru toți cei care au contribuit la ceea ce este Auchan România astăzi: angajați, partenerii furnizori și producătorii români, parteneri de dezvoltare și servicii, clienți, comunitate, autorități, concurenți. La 18 ani putem fi mândri că suntem o companie care creează valoare în România pentru români, alături de producători români, implicată în activități de responsabilitate, la nivel local sau național, și că ne-am construit un ADN de comerț sustenabil, cu prețuri mici care susțin cu adevărat puterea de cumpărare, cu game largi care permit o viață mai sănătoasă. Facem lucrurile din convingere, din suflet, cu multă seriozitate, iar inovația ne-a caracterizat permanent în acești 18 ani, pe toate planurile. Împreună cu toți cei 7000 de colegii și alături de toți partenerii noștri rămânem motivați de viziunea noastră de a permite tuturor românilor să mănânce mai bine, să trăiască mai bine și împreună să protejăm planeta. La mulți ani, tuturor!”, a precizat Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.
Auchan sprijină economia locală și producătorii români, gama alimentară fiind formată în proporție de peste 90% din produse de la companii din România. Pe rafturile hipermarketurilor Auchan se regăsesc aprox. 50.000 de produse, din care circa 1.300 sunt produse alimentare marcă proprie. Din acestea, peste 1000 sunt produse în România, cu producători locali.
Mai mult, Auchan a dezvoltat până în prezent 85 de filiere de produse agro-alimentare românești, respectiv colaborări pe termen lung cu 50 de producători locali, prin care Auchan pune la dispoziția clienților produse cu calitate și trasabilitate controlate, cu gust local, autentic.
Cu peste 7.000 de angajați care activează în peste 50 de meserii în ecosistemul Auchan, retailerul este unul dintre cei mai mari angajatori din țară și oferă un mediu de lucru incluziv, cu numeroase oportunități de promovare și programe de dezvoltare, alături de pachete competitive de beneficii și compensații, cu scopul de a sprijini permanent starea de bine a angajaților.
Vechimea medie în companie este de 8 ani, în timp ce aproape o treime dintre angajați lucrează la Auchan de 10 ani. Mai mult, peste 340 dintre aceștia fac parte din echipa Auchan încă de la înființarea companiei.
Integrând grija pentru mediu în valorile sale fundamentale, Auchan investește puternic în proiecte de sustenabilitate. Compania desfășoară constant campanii de conștientizare pentru un consum responsabil și a implementat numeroase proiecte axate pe reciclare, combaterea risipei alimentare, reducerea plasticului și promovarea economiei circulare de-a lungul întregului lanț valoric.
În egală măsură, compania își reconfirmă angajamentul față de comunitățile locale prin sprijinirea anuală a numeroase proiecte sociale și campanii de solidaritate.
Peste 1,2 mil. de litri de ulei alimentar colectat și predat spre reciclare
Peste 130 de milioane de ambalaje PET /Alu/Sticlă reciclate, dintre care 32 de milioane colectate cu 7 luni înainte de startul SGR
Peste 20 de milioane de produse salvate prin programul Zero Risipă
Peste 200 de tone de textile colectate pentru donații și reciclare
16 hipermarketuri dotate cu panouri fotovoltaice
(2011) Primele aparate de tip RVM pentru recuperarea PET-urilor
(2018) Filmul documentar România neîmblânzită, vizionat de 80.000 spectatori, proiectat in peste 55 de tari din lume și premiat cu Delfinul de Aur la Cannes Corporate media & TV Awards
(2019) Programul de colectare și reciclare a uleiului alimentar uzat, lansat în premieră la nivel de piață, ajuns în prezent la 1,2 mil. litri colectați și transformați în bicombustibil
(2019) Semnarea parteneriatului pe termen lung cu Federația Română de Ciclism și susținerea Turului României
(2020) Clubul Mărcilor Emblematice Românești, un amplu proiect de promovare a mărcilor cu tradiție, înființate pe plan local
(2021) Programul de fidelitate MyCLUB Auchan, folosit în prezent de peste 1,8 mil. membri
(2021) În premieră în retail, Auchan lansează shop-in-shop-urile O nouă viață, proiect de responsabilitate socială axat pe economia circulară a hainelor
(2023) Crearea companiei Auchan Renewable Energy, având ca principal obiect de activitate producția, transportul și distribuția de energie electrică și o misiune-cheie în atingerea obiectivelor climatice ale Auchan România.
(2024) Primul magazin 100% automatizat, Auchan GO
(2024) Auchan Berceni, primul magazin aliniat standardelor internaționale privind accesul la cumpărături pentru persoanele cu dizabilități.