Primăria Timișoara anunță că aplicația de sesizări prin telefon nu va mai fi funcțională timp de două luni. Asta pentru că aceasta este actualizată pentru a fi mai ușor de utilizat.
Persoanele care doresc să facă sesizări Primăriei Timișoara, în următoarele două luni, pot utiliza doar site-ul instituției. Reprezentanții instituției informează că aplicația de sesizări prin telefon nu va mai fi funcțională în această perioadă pentru că se lucrează la actualizarea ei.
„Aplicația Primăriei Timișoara care permite transmiterea sesizărilor și reclamațiilor prin intermediul telefoanelor mobile va trece, în următoarea perioadă, printr-un proces de transformare pentru a fi mai ușor de utilizat, pentru a fi mai transparentă și pentru a răspunde mai bine nevoilor timișorenilor. Din acest motiv, pentru o perioadă de două luni, aplicația de sesizări prin smartphone nu va fi funcțională și nu va putea fi instalată de pe Google Play și din App Store”, a transmis Primăria Timișoara.
Sesizările pot fi, în continuare, depuse online pe site-ul instituției. Odată înregistrată, sesizarea fiecărui cetățean are un termen de răspuns de cel mult 30 de zile.