După zeci de reclamații ce au vizat calitatea apei de la robinetele consumatorilor din Reșița, laboratorul central al societății Aquacaraș garantează calitatea hidrică, în urma prelevării probelor de apă de la punctele de consum.
Aquacaraș informează că laboratorul central a prelevat probe de apă de la locațiile unde au fost înregistrate reclamații. Mai exact este vorba despre: Aleea Galați, Bulevardul Republicii, Strada Mihail Kogălniceanu, Strada George Coșbuc și Strada Castanilor.
De asemenea, au fost prelevate probe și de la Direcția Agricolă, Liceul Traian Lalescu și Centrul Primăvara, pentru a asigura o evaluare completă. Aquacaraș a luat act de toate reclamațiile primite și a contactat persoanele afectate, iar rezultatele complete ale testelor vor fi comunicate în termen de trei zile.
Pentru reclamații, societatea stă la dispoziția cetățenilor, putând fi contactată la numerele de telefon 0766 341 274 / 0255 215 643.